E-commerce: nələri bilməliyik? – Ödənişsiz təlim

0
230

Heç bir xüsusi veb dizayn bacarıqları olmayan bir sahibkar Azərbaycanda 0-dan e-commerce necə qura bilər? Bu nə dərəcədə realdır? Üçüncü tərəfə ehtiyac olmadan bu proses nə qədər çəkə bilər? Bununla məşğul olmağa dəyər mi?
“E-commerce”-lə bağlı bu və digər suallara “E-commerce: nələri bilməliyik?” təlimdə cavab tapacaqsınız. Yerli bazarda ən əlverişli həll yollarını tapmağa mən təxmini yarım il sərf etdim. Əlavə 3 ay isə gözləntilərimin doğru və ya yanlış olmağına getdi.
2 saatlıq görüş ərzində mən Sizinlə e-ticarət aləminindəki bütün axtarışlarımın nəticələrini bölüşəcəyəm.

Təlim rus və ingilis dillərində interaktiv şəkildə keçiriləcək. Həmçinin, ən aktiv 2 iştirakçıya Frutino şərabı hədiyyə olunacaq.

Maksim Kostenko İrlandiyada Rəqəmsal Marketinq Institutunda Jurnalistika və rəqəmsal marketinq üzrə təhsil alıb. Belmont Global (Caspian Business News), Scissors (AdaNet), Flexible Solutions, Lead Dog International (IN Baku magazine), Holiday Media Group Turkey (Holiday Magazine, Lyra Magazine), American Chamber of Commerce, Golden Pay, Avropa Oyunları, İslam Həmrəyliyi Oyunları kimi yerli və beynəlxalq təşkilatlarda aparıcı qrafik dizayner vəzifəsində10 ildən artıq iş təcrübəsi var. 2008-2012-ci illərdə Azərbaycanda fəaliyyət göstərən Quadro M media qurumunun təsisçisidir. ASPI Winery Savalan’da 4 illik marketinq / PR meneceri təcrübəsi var. Azərbaycanda Frutino şərab markasının həmtəsisçisidir. “Odlar Yurdunda Marketinq” bloqunun sahibidir. 2005 Cyberstar Award Top 10 Country Office Web Sites mükafatı laureatı (BMTİP Azərbaycan üzrə Ofis Komandası). Maksim sahibkar və marketinq üzrə mütəxəssis olmaqla yanaşı, jurnalist, veb dizayner, səyyah və yenilikçidir.
https://goo.gl/GUAaHG
Təlim tam ödənişsizdir. Yerlər məhdud saydadır.
Qeydiyat üçün son tarix : 12 Aprel 2018-ci il

Əlaqə:
+994513309933,
[email protected]

Can a solopreneur with no particular web design skills set an e-commerce solution from scratch in Azerbaijan? Is it affordable? How much time would it take with no third parties involved? Is it worth
doing at all?
All these issues and many more will be addressed during this event. It took me almost a half of a year to find the best solution on the local market. It took me another 3 months to realize if my assertions were right or wrong.
I will be sharing my journey – a raw diary of an e-commerce realm from finding the best platform to retaining clients. These 2 hours training is designed to bring a ton of value and as a result you will be able to avoid my mistakes and to proceed directly to your goal via the easiest and fastest path.

Maxim Kostenko studied Journalism and digital marketing at Digital Marketing Institute in Ireland. He has over 10 years work experience as a lead graphic designer and publication manager in local and
international organizations such as: Belmont Global (Caspian Business News), Scissors (AdaNet), Flexible Solutions, Lead Dog International (IN Baku magazine), Holiday Media Group Turkey
(Holiday Magazine, Lyra Magazine), American Chamber of Commerce, Golden Pay, European Games, Islamic Solidarity Games. 2008-2012 – co-founder of a Quadro M media agency in Azerbaijan. 4 years of marketing/PR manager experience at ASPI Winery, Savalan. Co-owner of Frutino wine brand in Azerbaijan. Owner of a marketing blog “Marketing in the Land of Fire”. 2005 Cyberstar Award Top 10 Country Office Web Sites to UNDP Azerbaijan Country Office Team for the Web site’s overall excellence and for Best Local development Message. He is an entrepreneur and a marketing enthusiast, a journalist and a volunteer, a web/desktop publishing designer, a traveller and an explorer.

The working languages are Russian and English. Frutino wine bottles will be presented to 2 most actively involved participants.
https://goo.gl/GUAaHG
The training session is free of charge. There are limited spots for registration.
Last day of registration : April 12, 2018

Contact:
+994513309933,
[email protected]