#işvar #ishvar
1) Türkiyədə Təhsil üzrə məsləhətçi
İş barədə məlumat:
– Uyğun olan namizəd 2 həftə müddətində xüsusi təlimlər keçəcək
– Təlim zamanı bütün öhdəliklər detallı izah olunacaq və öyrədiləcək
– Və buna görə namizədlərin bu və ya digər sahədə iş təcrübəsinin olması vacib deyil
– Təlim zamanından sonra namizəd məsləhətçi vəzifəsində sərbəst şəkildə çalışa biləcək
– İş yeri : Bakı şəh., Yasamal ray., Cəfər Cabbarlı 44.,Kaspian Plaza
– İş qrafiki: I-VI günlər 10:00-dan 19:00-dək
– Aylıq maaş 400-600 AZN-dır ( Əlavə bonusla birlikdə maaş minimum 800 AZN+ olur )
Namizədə tələblər
– Türkiyə məzunu olmalıdır ( Mütləq şəkildə )
– Türk dili biliyi yüksək səviyyədə
– Azərbaycan dilinin sərbəst daşıyıcısı olmalıdır
– danışıq və ünsiyyət qabiliyyətləri yüksək səviyyədə olmalıdır
– Ofis proqramlarının ( excel, word, adobe reader və s) sərbəst istifadəçi
– İngilis dili biliyi arzu olunandır
Maraqlanan namizədlərdən CV-ni [email protected] email ünvanına göndərmələri xahiş edilir.
========
2) Ukrayna Universitetlərindən məzun olan gənclərimizi TAG edək ❗
#XARİCDƏ #TƏHSİL ŞÖBƏSİNDƏ MƏSLƏHƏTÇİ axtarılır. 🔎
💰Əmək Haqqı: 400-600 AZN + Bonuslar
⏰İş qrafiki: I-VI günlər 10:00-dan 19:00-dək
İş barədə məlumat:📌
- Uyğun olan namizəd 15 gün müddətində xüsusi təlimlər keçəcək.
- Təlim zamanı bütün öhdəliklər detallı izah olunacaq və öyrədiləcək.
- Və buna görə namizədlərin bu və ya digər sahədə iş təcrübəsinin olması vacib deyil
- Təlim zamanından sonra namizəd məsləhətçi vəzifəsində sərbəst şəkildə çalışa biləcək
Namizədə tələblər📝
🔹 Ukrayna Universitet məzunu olanlar ( Arzuolunandır )
🔹 Rus dili biliyi yüksək dərəcədə olmalıdır
🔹 Azərbaycan dilinin sərbəst daşıyıcısı olmalıdır.
🔹Danışıq və ünsiyyət qabiliyyətləri yüksək səviyyədə olmalıdır
🔹 Ofis proqramlarının ( excel, word,və s) sərbəst istifadəçi
– Səbrli və nəzakətli
– İşgüzar və hədəf yönlü
– Gərgin mühit və qrafikdə səmərəli işləmə bacarığı
– Məsuliyyətli, dürüst və ünsiyyət qurma bacarığı,
📥Maraqlanan namizədlərdən CV-ni [email protected] email ünvanına göndərmələri xahiş edilir.
1) Türkiyədə Təhsil üzrə məsləhətçi
İş barədə məlumat:
– Uyğun olan namizəd 2 həftə müddətində xüsusi təlimlər keçəcək
– Təlim zamanı bütün öhdəliklər detallı izah olunacaq və öyrədiləcək
– Və buna görə namizədlərin bu və ya digər sahədə iş təcrübəsinin olması vacib deyil
– Təlim zamanından sonra namizəd məsləhətçi vəzifəsində sərbəst şəkildə çalışa biləcək
– İş yeri : Bakı şəh., Yasamal ray., Cəfər Cabbarlı 44.,Kaspian Plaza
– İş qrafiki: I-VI günlər 10:00-dan 19:00-dək
– Aylıq maaş 400-600 AZN-dır ( Əlavə bonusla birlikdə maaş minimum 800 AZN+ olur )
Namizədə tələblər
– Türkiyə məzunu olmalıdır ( Mütləq şəkildə )
– Türk dili biliyi yüksək səviyyədə
– Azərbaycan dilinin sərbəst daşıyıcısı olmalıdır
– danışıq və ünsiyyət qabiliyyətləri yüksək səviyyədə olmalıdır
– Ofis proqramlarının ( excel, word, adobe reader və s) sərbəst istifadəçi
– İngilis dili biliyi arzu olunandır
Maraqlanan namizədlərdən CV-ni [email protected] email ünvanına göndərmələri xahiş edilir.
========
2) Ukrayna Universitetlərindən məzun olan gənclərimizi TAG edək ❗
#XARİCDƏ #TƏHSİL ŞÖBƏSİNDƏ MƏSLƏHƏTÇİ axtarılır. 🔎
💰Əmək Haqqı: 400-600 AZN + Bonuslar
⏰İş qrafiki: I-VI günlər 10:00-dan 19:00-dək
İş barədə məlumat:📌
- Uyğun olan namizəd 15 gün müddətində xüsusi təlimlər keçəcək.
- Təlim zamanı bütün öhdəliklər detallı izah olunacaq və öyrədiləcək.
- Və buna görə namizədlərin bu və ya digər sahədə iş təcrübəsinin olması vacib deyil
- Təlim zamanından sonra namizəd məsləhətçi vəzifəsində sərbəst şəkildə çalışa biləcək
Namizədə tələblər📝
🔹 Ukrayna Universitet məzunu olanlar ( Arzuolunandır )
🔹 Rus dili biliyi yüksək dərəcədə olmalıdır
🔹 Azərbaycan dilinin sərbəst daşıyıcısı olmalıdır.
🔹Danışıq və ünsiyyət qabiliyyətləri yüksək səviyyədə olmalıdır
🔹 Ofis proqramlarının ( excel, word,və s) sərbəst istifadəçi
– Səbrli və nəzakətli
– İşgüzar və hədəf yönlü
– Gərgin mühit və qrafikdə səmərəli işləmə bacarığı
– Məsuliyyətli, dürüst və ünsiyyət qurma bacarığı,
📥Maraqlanan namizədlərdən CV-ni [email protected] email ünvanına göndərmələri xahiş edilir.