“Digital Marketinq” üzrə təlim - 26

Hörmətli istifadəçi!


Təlim 23 Fevral 2018-ci il tarixində saat 10:00-dan 13:00-a kimi İqtisadi İslahatların Təhlili və Kommunikasiya Mərkəzində keçiriləcək.


“Bir Pəncərə” İxraca Dəstək Mərkəzinin təşkilatçılığı ilə “Digital Marketinq” üzrə təlim keçirəcək. Təlim ödənişsizdir.

Azərbaycan Respublikası İqtisadi İslahatların Təhlili və Kommunikasiya Mərkəzi (İİTKM) “Digital Marketinq”
mövzusunda təlim təşkil edəcək. “Bir Pəncərə” İxraca Dəstək Mərkəzinin təşkilatçılığı ilə Azərbaycanın tanınmış Marketinq mütəxəssisi, Amerika Marketinq Assosiyası, Beynəlxalq Sosial Marketinq Asossasiyası, Biznes Marketinq Asossasiyası, Direct Marketinq Asossasiyasının üzvü Ramil Cabbarovaparacağı təlimin əsas məqsədi Azərbaycan sahibkarlarının öz məhsullarını xarici bazarlarda tanıdılması istiqamətində atmalı olduğu addımlar barədə məlumatların təqdim edilməsindən ibarətdir.


Your code is here Ünvan:
Yasamal rayonu
L.Landau 16
AZ 1073, Bakı ş
Tel: +994 12 521 33 18
Your code is here E-mail: [email protected]




Your code is here


TƏLİMÇİ




Your code is here




Image

Your code is here

Ramil Cabbarov
10 ildən artıqdır ki, Azərbaycanda və 5 xarici ölkədə avtomobil, səhiyyə, tədris, qida və qeyri-qida sektorları üzrə 13 şirkətdə marketinq üzrə məsul vəzifələrdə çalışıb. Dördü beynəlxalq olmaqla 7 markanın ölkə nümayəndəliyinin marketinq konsultantı olub. Bu günə qədər 300-ə yaxın biznes təlim vermişdir. Hazırda Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetində məsul vəzifədə çalışır, eyni zamanda UNEC Digital Marketinq Mərkəzinin direktorudur. Türkiyənin Boğaziçi Universiteti və Sabancı Universitetlərində, Kanadanın Britaniya Kolumbiya Universitetində marketinq tədrisi alıb.
Amerika Marketinq Assosiyası, Beynəlxalq Sosial Marketinq Asossasiyası, Biznes Marketinq Asossasiyası, Direct Marketinq Asossasiyasının üzvüdür.




Your code is here





Your code is here



PROQRAM



Your code is here





Your code is here

Rəqəmsal marketinq vs. Ənənəvi marketinq: Strategiya və yeni imkanlar




Your code is here

Çay fasiləsi




Your code is here

Axtarış Motoru Optimizasiyası (SEO) və Axtarış Motoru Marketinqi (SEM). Google AdWords


- On Page / Off Page SEO


- Title Tag


Your code is here

- Meta Description


- URL


- Adwords: işləmə mexanizmi, reklam modelləri, hesabların və büdcə idarə edilməsi, Quality Score təsir edən faktorlar




Your code is here

Ölçmə və hesabatlar


- Google Analytics


- Trafik Analiz


Your code is here

- A/B test


- Digital analiz və köməkçi vasitələr





Your code is here

Rəqəmsal Marketinqdə effektivliyin ölçülməsi


- CPC, CPM, CTR, CPV, CPA, CPL, CPI, ROI indikatorları;


- Hədəflərin və KPI-lərin müəyyənləşdirilməsi


- Rəqəmsal marketinq kanalları


Your code is here

- Seqmentasiya, Hədəfləmə və Mövqelənmə






Your code is here

Remarketinq. Sosial Media Reklamları. Display Advertising.


- Remarketinq kodlama, listinq və seqmentasiya imkanları


- Facebook və Instagram


- Video reklamlar və medya satınalma


- Pageskin və Rish Media


Your code is here


Qeydiyyat yeri


 

Your code is here





Your code is here
Paylaş