ƏMƏK HAQQI ÜZRƏ MÜHASİB VAKANSİYASI

Əmək haqqının hesablanması üzrə mühasib Vəzifə öhdəlikləri: 1) İşçilərin aylıq əmək haqlarının, gəlir vergisi və sosial sığorta ayırmalarının hesablanması; 2) Əmək haqqı üzrə müxabirləşmələrin verilməsi və hesabların sistemdə yoxlanması; 3) Məzuniyyət haqlarının, xəstəlik vərəqəsi üzrə ödəmələrin, mükafatların və son haqq-hesab ödənişlərinin hesablanması və ödənişi; 4) DSMF tərəfindən ödənilən müavinətlərın dövlət elektron sistemində işlənməsi; 5) Təhtəl-hesab şəxslərlə hesablaşmaların və ezamiyyə haqlarının yoxlanması və müvafiq vergilərin tutulması; 6) Muzdlu işlə əlaqədar gəlir vergisinin bəyannaməsinin hazırlanması və təqdim olunması; 7) Sosial sığorta ayırmaları üzrə hesabatın hazırlanması və təqdim olunması; 8) İşçilər üçün bank kartlarının sifarişi və əmək haqqı kartları ilə bağlı problemlərin həllində dəstək; 9) İşçilərin əmək haqqı ilə bağlı suallarının vaxtlı-vaxtında cavablandırılması; 10) Əmək haqqı ilə bağlı Vergiləri Nazirliyi, DSMF və Dövlət Statistika Komitəsi tərəfindən tələb olunan məlumatların, ərizələrin hazırlanması və sualların cavablandırılması; 11) Rəhbərliyin digər əlaqədar tapşırıqların yerinə yetirilməsi.
7 SENTYABR 15:49
Namizədə olan tələblər: 1) Maliyyə, vergi və ya mühasibat uçotu sahəsində ali təhsil; 2) Müvafiq sahədə ən azı 2 il iş təcrübəsi (hər hansı ERP-də əmək haqqının hesablama təcrübəsi olan şəxslərə üstünlük verilir); 3) Əmək Məcəlləsi və Vergi Məcəlləsi üzrə müvafiq biliklər; 4) Azərbaycan və rus dili bilikləri (ingilis dili bilənlərə üstünlük verilir); 5) Microsoft Ofis proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı; 6) Məsuliyyətli, tez öyrənən, ünsiyyətcil olmaq və komandada işləmək bacarığı; 7) İdarəetmə, analitik təhlil və təşkilatçılıq qabiliyyəti. Əlavə məlumatlar: 1) Əmək haqqı 900 AZN; 2) Nahar şirkət tərəfindən verilir; 3) 6 günlük iş qrafiki. Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV–lərini [email protected] elektron ünvanına, mövzu hissəsində vəzifənin adı “Əmək haqqı üzrə mühasib" qeyd olunmaqla, göndərə bilərsiniz.
Paylaş