🚀 PAŞA Hackathon 2025 üçün müraciətlər indi açıqdır!
Pasha Holding LLC tərəfindən təşkil olunan və Tenity Global ilə əməkdaşlıq çərçivəsində, istedadlı komandalar tərəfindən PAŞA Sığorta-nın biznes problemlərinə innovativ həllər tapmağa yönəlmiş PAŞA Hackathon 5.0 üçün müraciətlər artıq açıqdır. Əgər innovasiya yaratmağa hazırsınızsa, bu, sizin üçün unikal bir fürsətdir!
2-4 May tarixlərində keçiriləcək bu üç günlük tədbirdə, iştirakçılar ideya mübadiləsi aparacaq, kodlaşdırma ilə məşğul olacaq və sığorta sahəsində dönüş yarada biləcək həllər hazırlayacaqlar.
📢İştirak etmək üçün hər hansısa ödəniş tələb olunmur🔴
Hakaton innovativ məhsullar yaratmaq üçün keçirilən 48 saatlıq texnologiya yarışmasıdır. PAŞA Hakaton tələbələri, biznes və marketinq mütəxəssislərini, dizaynerləri və tərtibatçıları mövcud iş prosesindəki problemləri həll etməyə və PAŞA Sığorta tərəfindən həyata keçirilən yeni ideyalar yaratmağa təşviq edir.
İnnovativ fikirlərin və məhsul konsepsiyalarının nəinki yaradıldığı, həmçinin həyata keçirildiyi bir ekosistemin yetişdirilməsi.
İnnovativ fikirlərin və məhsul konsepsiyalarının nəinki yaradıldığı, həmçinin həyata keçirildiyi bir ekosistemin yetişdirilməsi.
Şirkətlər üçün qiymətləndirmə prosesini optimallaşdırmaq, istedadlı kadrları müəyyən etmək və güclü komandaları sınayacaq imkanlar yaratmaq.
Şirkətlər üçün qiymətləndirmə prosesini optimallaşdırmaq, istedadlı kadrları müəyyən etmək və güclü komandaları sınayacaq imkanlar yaratmaq.
Sektora xas yeni biznes imkanları yaratmaq və bu imkanların bazara çıxma müddətini sürətləndirmək.
Sektora xas yeni biznes imkanları yaratmaq və bu imkanların bazara çıxma müddətini sürətləndirmək.
PAŞA Hakaton Tapşırıqları
Data Əsaslı Loyallıq Və Özünəxidmət Həlləri Vasitəsila Müştəri İştrakının Təkmilləşdirilməsi
Gamification, Özünəxidmət, Sadiqlik və Seqmentasiya Modellərini Vahid Bir Təcrübəyə İnteqrasiya Edərək Müştəri Təcrübəsini Təkmilləşdirmək.
Bonus Əsaslı "Gamification" Sistemi
Müştəri İştirakının İnteraktiv Mükafatlandırma və Təşviq Mexanizmləri Vasitəsilə Artırılması.
Özünəxidmət Proseslərinin Optimallaşdırılması
Müştərilərin Ehtiyaclarını Müstəqil Şəkildə İdarə Etmələrini İmkan Yaradan İntuisiya və Effektiv Özünəxidmət Alətləri ilə Təmin Etmək.
Sadiqlik Platformasının və Proseslərinin İnteqrasiyası və İnkişafı
Müxtəlif Mükafat Mexanizmlərini Birləşdirən Vahid Sadiqlik Proqramı Yaradılması.
Təkmilləşdirilmiş Müştəri Seqmentasiya Modelinin İnkişafı
Süni İntellekt və Analitikadan İstifadə Edərək Müştəri Davranışları və Üstünlüklərinə Əsaslanan Xüsusi Təkliflərin Hazırlanması.
Müştəri Təcrübəsinin Təkmilləşdirilməsi
Müştəri təcrübəsini daha rahat və cəlbedici etmək üçün bütün təmas nöqtələrinin inkişaf etdirilməsi.
Digər məlumatlar üçün: https://www.pashahackathon.az/
👉🏻Indi qeydiyyatdan keç: [https://www.pashahackathon.az/application-form
◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾
📣⚠️👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻⚠️📣
Digər vakansiyalardan, təcrübə proqramlarından, tədbirlərdan, təqaüd proqramlarından və s. faydalı məlumatlardan tez xəbər tutmaq üçün bizi sosial şəbəkələrdə də izləyə və ya üzv ola bilərsiniz 🤗:
🟢WhatsApp Kanalımız: https://whatsapp.com/channel/0029VaCpVIEAjPXJt7vv8k1e
🟩WhatsApp Qrupumuz: https://chat.whatsapp.com/IWlB4C1IaneFi0Wnk6R3zC
🔵 Teleqram kanalımız: https://t.me/EduOnlineAz
🟦 Teleqram qrupumuz: https://t.me/EduOnlineAzQrup
🔘 Facebook kanalımız:
https://www.messenger.com/channel/EduOnline.Az
🔷 Facebook səhifəmiz: https://www.facebook.com/EduOnline.Az
🔴 Instagram səhifəmiz: https://www.instagram.com/eduonline.az