AGBank 2 yeni vakansiya üzrə işçilər axtarır

1. Sistem Administratoru

Tələblər:

  • Ali təhsil


  • İşcilərin sayı 500 nəfərdən artıq və coğrafı infrastruktura malik olan təşkilatda ən azı 3 il sistem administratoru vəzifəsində iş təcrubəsi


  • HP server avadanlıqları üzrə iş təcrübəsi


  • Storage texnologiyaları üzrə iş təcrübəsi


  • Yedəklənmə texnologiyaları üzrə təcrübə


  • Virtualaşma üzrə iş təcrübəsi


  • Rus, İngilis dili bilikləri (texniki sənədlərin oxunması və tərcüməsi)


  • Microsoft texnologiyaları üzrə iş təcrübəsi


  • Sertifikatlaşdırma: Microsoft Certified Solution Associate (MCSA), Microsoft Technology Associate (MTA)


  • Azərbaycanın rayonlarına səyahət etmək imkanı


  • Diqqətlilik


  • Ünsiyyət qurma bacarığı


  • İcraedici


Arzu olunandır

  • Linux: Ubuntu/Suse, AİX əməlliyət sistemi üzrə iş təcrübəsi


  • SAN (Storage Area Network) üzrə iş təcrübəsi


  • Cisco Şəbəkə avadanlıqları ilə iş təcrübəsi


  • İBM server avadanlıqları üzrə iş təcrübəsi


Vəzifə öhdəlikləri:

  • Server infrastrukturunun administrasiyası


  • Server avadanlıqlarının administrasiyası və texniki dəstəyi


  • Virtualaşma sistemlərinin administrasiyası və texniki dəstəyi


  • Yedəklənmə sistemlərinin adminstrasiyası


  • Proqram təminatının monitorinqıının məhsuldarlığı


  • Korporativ poçt sisteminin administrasiyası və texniki dəstəyi


  • Problemlərin həlli üçün texniki dəstək və podratçılar ilə qarşılıqlı əlaqənin yaradılması


  • Sistem problemlərinin həlli və diaqnostikası


  • Avadanlığının quraşdırılması və sazlanması


  • Dəyişikliklərin sənədləşdirilməsi


Qeyd olunmuş tələblərə cavab verdiyiniz halda CV- nizi [email protected] elektron ünvanına göndərin.

Xahiş olunur CV-nizi göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd edəsiniz.

2. Fiziki şəxslərə xidmət üzrə təlimçi.Bakı filialları üzrə

Tələblər:

∙ Ali Təhsil

∙ Bank sahəsində iş təcrübəsi arzu olunandır

∙ Azərbaycan dilində sərbəst danışma

∙ İngilis və rus dilləri arzu olunandır

∙ Microsoft Office proqramlarından sərbəst istifadə bacarığı

∙ Müştərilərlə xoş ünsiyyət qurma bacarığı

Vəzifə öhdəlikləri:

∙ Bank hesablarının açılması, redaktə edilməsi, bağlanılması

∙ Pul köçürmə sistemləri ilə əməliyyatın aparılması

∙ Kommunal ödənişlərin qəbul edilməsi

∙ Müştərilərə hesabları haqqında arayışların və çıxarışların təqdim edilməsi

∙ Müştərilərin hesabları haqqında daxil olan məktubların cavablandırılması

∙ Müştərilərin hesablarında konvertasiya əməliyyatlarının həyata keçirilməsi

Qeyd olunmuş tələblərə cavab verdiyiniz halda CV- nizi
[email protected] elektron ünvanına göndərin.

Xahiş olunur CV-nizi göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd edəsiniz.
Paylaş