YARAT Müasir İncəsənət Məkanı, Sizi YARAT rezidentləri – Hiba Farhat (ABŞ/Livan), Klara Co (Almaniya/ABŞ) və Ehtiram Jabinin (Azərbaycan) əsərlərindən ibarət "Dərk edilməyən bilik" (Unthought Known) adlı sərgiyə dəvət edir.
Açılış: 25 aprel, saat 19:00
Ünvan: ARTIM Layihə Məkanı, İçərişəhər, Böyük Qala küç. 30, 001A
Giriş sərbəstdir
"Dərk edilməyən bilik" (ing. "Unthought Known") termini, hər hansı şəxsin fəal şəkildə öyrənmədiyi biliklərin psixoloji konsepsiyasına istinad edir. "Dərk edilməyən" – obyektiv dünyanın təsviri ilə bağlı əvvəl öyrənilmiş sxem anlamına gəlir. Bu isə, qavrayışımızı və hərəkətlərimizi qeyri-iradi şəkildə müəyyən edən, əvvəlki təcrübələr, travmalar və ya arzular ilə formalaşa bilər. Sərgidəki əsərlər, qavrayış, biliklər və reallıq konsepsiyalarını sual altına qoyan yaddaş, tarix və dil kimi təkrarlanan strukturları alt-üst edən mövzulara yanaşır.
Hiba Farhatın "Xərçəngin cənnəti" ("Lobster Paradise") adlı əsəri, bir Bakı yuxusu üzərində qurulub. Dubaydan Bakıya təyyarə ilə uçan İbrahim İbrahimov, 3 saatlıq uçuş zamanı çox maraqlı yuxu görür... Onun təxəyyülündə, gələcək şəhər canlanır və bu, Bakının sahilində, nəhəng xərçəng formasında peyda olur. "Xərçəngin cənnəti" – bu yuxunu canlandırır, daha sonra isə onu, Azərbaycanın postneft erasının bitdiyi indiki zamanda alt-üst edir. Bu əsərdə, fərdi qaydada oxşar, lakin, vəhdətsizliyi ifadə edən, bir-biri ilə əlaqəli olmayan obyektlər yan-yana qoyulur. Normal olaraq, bir-biri ilə əlaqəsiz elementlərin birləşməsində müəyyən dərəcədə əyləncəli, həm də "təhlükəli" bir hadisə baş verir. "Xərçəngin cənnəti", alleqorik oxuya etinasız yanaşır, "qarışdırmağa" çalışdığı emosiyalar və hücum etdiyi yanlış arqumentlər son dərəcə gerçəkdir. Bu əsər, qeyri-məntiqi aləmi öz ən məntiqi sonluqlarına dartıb aparır...
Klara Conun qısa filmi Bakı və onun ətrafındakı müxtəlif mnemonik və arxitektur peyzajlar daxilində yer alan tarixin qatlarını araşdırır. Bu qədim və müasir fasadlar, hekayələr şəhəri təşkil edən təbii və süni materiallar vasitəsilə yaradılır və ərsəyə gətirilir. Möhtəşəm memarlıq jestlərini bayağılıq ilə qarşı-qarşıya qoyan film, müasir məkanların yaradılması prosesində identikliyin qorunub saxlanılması ilə yanaşı, "mədəni amneziya" yaradılması bacarığını da ətraflı şəkildə araşdırır.
Ehtiram Jabinin avtobioqrafik “Polio” (poliomielit) adlı layihəsi, rəssamın uşaqlıq xatirələrindən bəhs edir. Bu xatirələr, çirkli xəstəxana otaqları, həkimlər, ağrılı müalicə prosedurları və ümidsizliklə müşayiət olunur... Digər xəstələrlə müqayisədə, onun xəstəliyi “orta” səviyyəli olsa da, rəssam dərin psixoloji sarsıntını, məhrumiyyətləri və onu hər gün qarabaqara izləyən xatirələri hiss edirdi. İnstalyasiya, “Polio” adlanan silsilə fotoşəkillərin yer aldığı taxta konstruksiyadan ibarətdir. Bu əsər, formal olaraq xəstəxana dəhlizinə istinad etməklə yanaşı, onun düçar olduğu travmaların qalıqlarını ifadə edir. İkinci otağın divarında, rəssamın xəstəxanadan kənarda, lakin, xəstəliyə görə hələ də müəyyən məhdudiyyətlərə məruz qalan həyatını təmsil edən real obyektlər daxildir. Fotoqrafiya sənətindən gələn rəssam, ilk dəfə olaraq, zəriflik, fanilik və reallıq kimi anlayışları əks etdirmək üçün foto sahəsində müxtəlif texnikaları araşdırır.
Klara Co Berlində yerləşən Bard Kolleci və Institut für Raumexperimente-nin məzunudur. Onun son filmi və heykəltəraşlıq instalyasiyaları, revizionist (təkrar baxış tələb edən) tarixlərdə nəzərdə tutulan yerlər ilə uğurlu dialoq qurur. Onun əsərləri “Royal Academy of Arts” (London), “Institute of Contemporary Arts” (London), “Staatliche Museen zu Berlin” (Hamburger Bahnhof, Neue Nationalgalerie, Dahlem Museums, Museum for Photography), “Savvy Contemporary” (Berlin), “Akademie der Künste” (Berlin) və “Alliance Ethio-Française d’Addis-Abeba” (Efiopiya) kimi məkanlarda nümayiş etdirilib.
Hiba Farhat əslən Livan və Qanadan olan rəssamdır. O, təsvirlər, obyektlər və situasiyaların yaradılması ilə məşğul olur. Hiba Çikaqo İncəsənət İnstitutunu magistr dərəcəsi ilə bitirib. Hibanın əsərlərində adətən “dumanlı”, parçalanan mövzular, onun siyasi və ekzistensial, xəyali və gerçək anlayışlar arasındakı sərhədə qarşı böyük sevgisi ilə əlaqəlidir. Bu anlayışların təsvirlər və obyektlər arasında böyük ehtimalla sənədləşdirdiyi / təmsil etdiyi mənəvi köhnəlmə və müxtəlif əlaqələr, onun əsərində “çıxış nöqtəsi” sayılır. Qurulan/dağılan mədəni, siyasi, tarixi və siyasi kontekstlər vasitəsilə məna və situasiyaları yenidən canlandırmaq məqsədilə, rəssamın videoları xüsusi olaraq, geniş diapazonlu bədii və nəticə etibarilə, vasitəçi rolunu oynayan təsvirlərin cəlbini və toplanılmasını əhatə edir.
Ehtiram Jabi (d.1996, Bakı) fotojurnalistika sahəsinə olan böyük marağı Reuters, ANN, RFE/RL kimi xəbər agentliklərinin Azərbaycan fəaliyyətləri ilə əməkdaşlıqla nəticələndi. Onun bir sıra fotoları sözügedən agentləri tərəfindən dərc olunub. Bundan əlavə, Ehtiramın “Zirvədə”, “Ağ qu quşu”, “Veteranlar” kimi silsilə fotoları yerli aparıcı portallarda da əks olunub. 2014-cü “Magnum Photography” (Tomaz Dvorjak, Çien-Çi Çanq) və fotoqraf Devid Montqomeri ilə YARAT Yay Məktəbində iştirak, onun fəaliyyətində mühüm rol oynadı. 2015-ci ildə, Moskvada keçirilmiş “Xalqlar dostluğu” adlı sərgi çərçivəsində keçirilmiş yaradıcı görüşdə mühazirəçi qismində çıxış edib. Həmin il, Azərbaycan Fotoqraflar İttifaqının “Ümid” mükafatına layiq görülüb. 2017-ci ildə, “Polio” adlı ilk geniş miqyaslı layihəsini tamamlayıb. Onun əsərləri Rusiya və Gürcüstanda keçirilmiş qrup sərgilərində nümayiş etdirilib. Hal-hazırda, Bakıda yaşayır və müxtəlif fərdi foto layihələr üzərində çalışır.
YARAT REZİDENTURA PROQRAMI
YARAT Müasir İncəsənət Məkanı, hər ilin sonunda (sentyabr ayında) rəssamları rezidentura proqramında iştirak üçün müraciət etməyə dəvət edir. Proqram üç mərhələyə bölünüb (yanvar-aprel, aprel-iyul, sentyabr-dekabr) və qrantların təqdim edildiyi rəssamlar, üç ay ərzində Bakıda işləmək və yaşamaq imkanı əldə edirlər. Hər bir mərhələdə iki beynəlxalq və iki yerli rezident iştirak edir.
YARAT Rezidentura Proqramı, müxtəlif mövzular üzrə araşdırmaların aparıldığı açıq təcrübələrə və Qafqaz regionunun araşdırılmasına maraq göstərən rəssamlar üçün açıqdır. Proqram çərçivəsində rezidentlər öz həmkarları, habelə beynəlxalq səviyyəli incəsənət peşəkarları ilə müzakirələr aparmaq, eləcə də Azərbaycanın müxtəlif bölgələrinə səfərlər etmək imkanı əldə edirlər. Rezidenturanın sonunda uğurlu sənət əsərləri Bakıdakı ARTIM Layihə Məkanında nümayiş etdirilir. YARAT Rezidentura Proqramı əsasən ingilis dilində aparılır.
Sərgi tarixləri: 25 aprel – 11 may
İş saatları: Çərşənbə axşamı – Bazar, 12.00 – 20.00
Ətraflı məlumat üçün: www.yarat.az; 0125051414
_________
ПРОСТРАНСТВО СОВРЕМЕННОГО ИСКУССТВА YARAT приглашает вас на выставку произведений резидентов YARAT - Хибы Фархат (США/Ливан), Клары Джо (Германия/США) и Эхтирама Джаби (Азербайджан) под названием «Непомысленное знание» (Unthought Known)
Открытие: 25 апреля 2018, 19.00
Адрес: Проектное Пространство ARTIM, Ичеришехер, ул. Беюк Гала 30, 001A
Вход свободный
Термин «Непомысленное знание» (англ. Unthought Known) ссылается на психологическую концепцию знаний, недостаточно изученных каким-либо человеком. «Непомысленное» - подразумевает ранее изученную схему, связанную с толкованием объективного мира. Это же формируется предыдущим опытом, травмами или желаниями, невольно определяющими наше восприятие и наши действия. Выставленные произведения затрагивают темы, переворачивающие «вверх дном» такие повторяющие структуры как память, история и язык, которые ставят под сомнение концепции восприятия, знания и реальности.
Произведение Хибы Фархат «Рай лобстера» (“Lobster Paradise”) построено на одном бакинском сне. Во время 3-х часового полета из Дубая в Баку Ибрагим Ибрагимов видит очень интересный сон... Во сне город будущего преображается, принимая форму гигантского лобстера. Инсталляция «Рай лобстера» оживляет этот сон, который затем рассыпается в дребезги под влиянием процессов в пост-нефтяном обществе. В этом произведении в один ряд ставятся схожие, однако, выражающие разъединенность, искусственно привязанные друг к другу объекты. Синтез несвязанных на первый взгляд элементов создает эффект опасности вкупе с развлечением. «Рай лобстера» пренебрегает аллегорическим чтением, «смешиваемые» им эмоции и акцентируемые им ошибочные аргументы крайне реальны. Это произведение выводит нелогичный мир к логичной концовке...
Короткометражный фильм Клары Джон исследует слои истории среди разных мнемоничных и архитектурных пейзажей Баку и его окрестностей. Эти древние и современные фасады, рассказы создаются при помощи образующих город естественных и искусственных материалов. Фильм, сталкивающий великолепные архитектурные жесты с банальностью, наряду с сохранением идентичности в процессе создания современных пространств, подробно изучает способность создания «культурной амнезии».
Автобиографический проект «Полио» (полиомиелит) Эхтирама Джаби рассказывает о детских воспоминаниях художника. Эти воспоминания сопровождаются грязными больничными палатами, врачами, болезненными лечебными процедурами и отчаянием... По сравнению с заболеваниями других пациентов, его болезнь была «средней тяжести», однако при этом художник испытывал глубокое психологическое потрясение, лишения и неустанно преследующие его воспоминания. Инсталляция состоит из деревянной конструкции с серией фотографий под названием «Полио». Это произведение формально обращается к больничному коридору и перенесенной детской травме. На стене второй комнаты представлены реальные объекты, представляющие жизнь художника за пределами больницы, но все же с определенными ограничениями из-за болезни. Впервые художник в сфере фотографии исследует различные медиа, чтобы показать фотографические техники и такие понятия как изысканность, эфемеральность и реальность.
Клара Джо выпускница Бардского Колледжа и Institut für Raumexperimente/UdK. Ее последний фильм и скульптурные инсталляции налаживают успешный диалог с местами, предусмотренными на ревизионистских (которые требуют пересмотр) историях. Произведения Клары Джо выставлялись в «Royal Academy of Arts» (Лондон), «Institute of Contemporary Arts» (Лондон), «Staatliche Museen zu Berlin» (Hamburger Bahnhof, Neue Nationalgalerie, Dahlem Museums, Museum for Photography), «Savvy Contemporary» (Берлин), «Akademie der Künste» (Берлин) и «Alliance Ethio-Française d’Addis-Abeba» (Эфиопия).
Художница Хиба Фархат родом из Ливана и Ганы. Она занимается созданием изображений, объектов и ситуаций. Хиба закончила Чикагский Институт Искусств со степенью MFA. «Туманные», раздробленные темы произведений Хибы объясняются ее большой любовью к границе между политическими и экзистенциальными, воображаемыми и реальными понятиями. Духовное старение и различные связи, оформленные/представленные этими понятиями с большой вероятностью между изображениями и объектами, считаются «исходной точкой» ее произведения. С целью оживления вновь смысла и ситуаций через построенные/разрушенные культурные, политические и исторические контексты, видео художника больше охватывают привлечение и собрание художественных изображений широкого диапазона, как следствие, играющих посредническую роль.
Большой интерес Эхтирама Джаби (р. 1996 г., Баку) к фотожурналистике вылился в сотрудничество с азербайджанскими отделениями таких новостных агентств как Reuters, ANN, RFE/RL. Ряд его работ были опубликованы упомянутыми агентствами. Кроме того, серии фотографий Эхтирама «На вершине», «Белый лебедь», «Ветераны» публиковались на страницах местных ведущих порталов. Участие в 2014 году в «Magnum Photography» (Томас Дворжак, Чиен-Чи Чанг) и Летней Школе YARAT с фотографом Девидом Монтгомери сыграло важную роль в его деятельности. В 2015 году он выступал лектором на творческой встрече в рамках выставки «Дружба народов» в Москве. В том же году, он был удостоен премии «Умид» Объединения Фотографов Азербайджана. В 2017 году завершил свой первый широкомасштабный проект под названием «Полио». Его произведения выставлялись на групповых выставках в России и Грузии. В настоящее время Эхтирам Джаби проживает в Баку, и трудиться над различными персональными фото-проектами.
ПРОГРАММА РЕЗИДЕНТУРЫ YARAT
Пространство Современного Искусства YARAT в конце каждого года (в сентябре) приглашает художников к участию в программе резидентуры. Программа разделена на три этапа (январь-апрель, апрель-июль, сентябрь-декабрь) и художники, которым предоставляются гранты, получаются возможность работать и жить в Баку в течение трех месяцев. В каждом этапе участвуют два международных и два местных резидента.
Программа Резидентуры YARAT открыта для практики по исследованию различных тем, и для художников, проявляющих интерес к изучению Кавказского региона. В ходе программы резиденты имеют возможность вести обсуждения со своими коллегами, так же профессионалами искусства международного уровня, кроме того, совершать поездки в регионы Азербайджана. В заключении резидентуры успешные произведения искусства демонстрируются в Проектном Пространстве ARTIM. Программа Резидентуры YARAT проводится в основном на английском языке.
Дата выставки: 25 апреля – 11 мая
Рабочие часы: Вторник – Воскресенье, 12.00 – 20.00
Для подробной информации: www.yarat.az; 0125051414
_________
YARAT CONTEMPORARY ART SPACE is pleased to announce the exhibition “Unthought Known” with works by YARAT residents Hiba Farhat (USA/Lebanon), Clara Jo (USA/ Germany) and Ehtiram Jabi (Azerbaijan).
Opening Date: 25th of April 2018, 7 pm
Address: ARTIM Project Space Old City (Icherisheher) Boyuk Gala Street 30, 001A
Admission is free
The term “Unthought Known” refers to a psychological concept of knowledge that the individual person is not actively aware of. The “unthought” stands for early-learned schemata of interpreting the objective world; it can be shaped by early experiences, traumas or dreams that unconsciously determine our perception and actions. In the exhibition the works approach subjects that deconstruct repetitive structures such as memory, history, language questioning concepts of perception, knowledge and reality.
Hiba Farhat’s work “Lobster Paradise” builds on one particular Baku dream. While on a three-hour flight from Dubai to Baku, Ibrahim Ibrahimov closed his eyes and had a dream in which he envisioned a future city off the coast of Baku manifested in the form of a gigantic lobster. ‘Lobster Paradise’ recreates this dream to then subvert it within the present moment of a post-oil crash Azerbaijan. The work places side by side individually familiar but unrelated objects that start to radiate oddness. Through a conjunction of items not normally associated with each other, something both playful and menacing occurs. ‘Lobster Paradise’ elides an allegorical reading, the emotions it tries to stir and the fallacies it attacks are too real. It draws out an illogical world to its most logical ends.
Clara Jo’s short film excavates the layers of history embedded within various mnemonic and architectural landscapes in and around Baku. Behind these ancient and modern facades, narratives are derived and accumulated via the natural and artificial materials that make up the city. Contrasting grand architectural gestures against the prosaic, the film interrogates how the modern production of spaces preserves identity, yet also has the capacity to generate cultural amnesia.
Ehtiram Jabi’s project “Polio” is autobiographical and talks about his childhood memories dominated by dirty hospital rooms, doctors, painful treatments and despair. Compared to other patients his sickness was a mild form, but he still felt a deep psychological impact, deprivations and memories are accompanying him everyday of his life. The installation consists of a wooden construction with photographs of the “Polio” series inside that formally relates to the hospital corridors but also to the bonds of the trauma. The second room contains real objects hanging on a wall representing his life outside the hospital, but are still associated to restrains due to is illness. Coming from photography the artists explores the first time different medias to reflect on the medium of photography and notions of fragility, ephemerality and reality.
Biographies
Clara Jo (Berlin) is a graduate of Bard College and the Institut für Raumexperimente / UdK Berlin. Her recent film and sculptural installations work in conversation with sites implicated in revisionist histories. She has exhibited and screened her work at the Royal Academy of Arts (London), Institute of Contemporary Arts (London), Staatliche Museen zu Berlin (Hamburger Bahnhof, Neue Nationalgalerie, Dahlem Museums, Museum for Photography), Savvy Contemporary (Berlin), Akademie der Künste (Berlin), and the Alliance Ethio-Française d’Addis-Abeba, Ethiopia.
Hiba Farhat is an artist from Lebanon and Ghana who makes images, objects, and situations. Hiba holds an MFA from the School of the Art Institute of Chicago. The often-opaque fractured themes in Hiba’s works have in common her fascination with the border between the political and the existential, the imagined and the real. The obsolescence and the varied relationship between images and the objects they supposedly document/represent is a point of departure in her work. Her videos particularly involve sourcing and collecting a wide range of imagery and consequently intervening to recreate meaning and situations through constructed/deconstructed cultural, social, historical and political contexts.
Ehtiram Jabi, 1996, was born in Baku. Ehtiram’s passion in photo journalism enabled him to partner with Reuters, ANN, RFE/RL’s Azerbaijani Service where some of his works were published. Ehtiram’s photo series called “On the top”, “White swan”, “Veterans” were released in leading local portals. Participation in 2014 in Yarat Summer School with Magnum Photography (Thomaz Dworzak, Chien-Chi Chang) and photographer David Montgomery played a major role in his work. In 2015 during the exhibition “Friendship of Peoples” in Moscow was invited to speak at a creative meeting, and in the same year received a prize from the Union of Photographers of Azerbaijan Award “Hope”. In 2017, he finished work on his first full-fledged project “Polio”. His works were displayed in group exhibitions in Russia, Georgia. Currently based in Baku and working on different personal photo projects.
YARAT RESIDENCY PROGRAM
YARAT Contemporary Art Space invites artists to apply for the residency programme of end every year (september). The programme is divided into three periods (January–April, April-July, September-December) and grants selected artists an opportunity to live and work in Baku for up to three months. Each period hosts two international and two local residents.
YARAT Residency Programme is open for artists who are engaged in open, research-based practice across disciplines and show an interest in discovering the Caucasus region. The programme engages residents in discussions with fellow artists and international arts professionals, as well as travel around Azerbaijan. Artworks resulting from the residence are exhibited at the ARTIM Project Space, Baku. YARAT Residency programme is predominantly conducted in English.
Exhibition dates: 25th of April – 11th of May
Working hours: Tuesday – Sunday, 12 pm – 8pm
For more information: www.yarat.az; 0125051414
Açılış: 25 aprel, saat 19:00
Ünvan: ARTIM Layihə Məkanı, İçərişəhər, Böyük Qala küç. 30, 001A
Giriş sərbəstdir
"Dərk edilməyən bilik" (ing. "Unthought Known") termini, hər hansı şəxsin fəal şəkildə öyrənmədiyi biliklərin psixoloji konsepsiyasına istinad edir. "Dərk edilməyən" – obyektiv dünyanın təsviri ilə bağlı əvvəl öyrənilmiş sxem anlamına gəlir. Bu isə, qavrayışımızı və hərəkətlərimizi qeyri-iradi şəkildə müəyyən edən, əvvəlki təcrübələr, travmalar və ya arzular ilə formalaşa bilər. Sərgidəki əsərlər, qavrayış, biliklər və reallıq konsepsiyalarını sual altına qoyan yaddaş, tarix və dil kimi təkrarlanan strukturları alt-üst edən mövzulara yanaşır.
Hiba Farhatın "Xərçəngin cənnəti" ("Lobster Paradise") adlı əsəri, bir Bakı yuxusu üzərində qurulub. Dubaydan Bakıya təyyarə ilə uçan İbrahim İbrahimov, 3 saatlıq uçuş zamanı çox maraqlı yuxu görür... Onun təxəyyülündə, gələcək şəhər canlanır və bu, Bakının sahilində, nəhəng xərçəng formasında peyda olur. "Xərçəngin cənnəti" – bu yuxunu canlandırır, daha sonra isə onu, Azərbaycanın postneft erasının bitdiyi indiki zamanda alt-üst edir. Bu əsərdə, fərdi qaydada oxşar, lakin, vəhdətsizliyi ifadə edən, bir-biri ilə əlaqəli olmayan obyektlər yan-yana qoyulur. Normal olaraq, bir-biri ilə əlaqəsiz elementlərin birləşməsində müəyyən dərəcədə əyləncəli, həm də "təhlükəli" bir hadisə baş verir. "Xərçəngin cənnəti", alleqorik oxuya etinasız yanaşır, "qarışdırmağa" çalışdığı emosiyalar və hücum etdiyi yanlış arqumentlər son dərəcə gerçəkdir. Bu əsər, qeyri-məntiqi aləmi öz ən məntiqi sonluqlarına dartıb aparır...
Klara Conun qısa filmi Bakı və onun ətrafındakı müxtəlif mnemonik və arxitektur peyzajlar daxilində yer alan tarixin qatlarını araşdırır. Bu qədim və müasir fasadlar, hekayələr şəhəri təşkil edən təbii və süni materiallar vasitəsilə yaradılır və ərsəyə gətirilir. Möhtəşəm memarlıq jestlərini bayağılıq ilə qarşı-qarşıya qoyan film, müasir məkanların yaradılması prosesində identikliyin qorunub saxlanılması ilə yanaşı, "mədəni amneziya" yaradılması bacarığını da ətraflı şəkildə araşdırır.
Ehtiram Jabinin avtobioqrafik “Polio” (poliomielit) adlı layihəsi, rəssamın uşaqlıq xatirələrindən bəhs edir. Bu xatirələr, çirkli xəstəxana otaqları, həkimlər, ağrılı müalicə prosedurları və ümidsizliklə müşayiət olunur... Digər xəstələrlə müqayisədə, onun xəstəliyi “orta” səviyyəli olsa da, rəssam dərin psixoloji sarsıntını, məhrumiyyətləri və onu hər gün qarabaqara izləyən xatirələri hiss edirdi. İnstalyasiya, “Polio” adlanan silsilə fotoşəkillərin yer aldığı taxta konstruksiyadan ibarətdir. Bu əsər, formal olaraq xəstəxana dəhlizinə istinad etməklə yanaşı, onun düçar olduğu travmaların qalıqlarını ifadə edir. İkinci otağın divarında, rəssamın xəstəxanadan kənarda, lakin, xəstəliyə görə hələ də müəyyən məhdudiyyətlərə məruz qalan həyatını təmsil edən real obyektlər daxildir. Fotoqrafiya sənətindən gələn rəssam, ilk dəfə olaraq, zəriflik, fanilik və reallıq kimi anlayışları əks etdirmək üçün foto sahəsində müxtəlif texnikaları araşdırır.
Klara Co Berlində yerləşən Bard Kolleci və Institut für Raumexperimente-nin məzunudur. Onun son filmi və heykəltəraşlıq instalyasiyaları, revizionist (təkrar baxış tələb edən) tarixlərdə nəzərdə tutulan yerlər ilə uğurlu dialoq qurur. Onun əsərləri “Royal Academy of Arts” (London), “Institute of Contemporary Arts” (London), “Staatliche Museen zu Berlin” (Hamburger Bahnhof, Neue Nationalgalerie, Dahlem Museums, Museum for Photography), “Savvy Contemporary” (Berlin), “Akademie der Künste” (Berlin) və “Alliance Ethio-Française d’Addis-Abeba” (Efiopiya) kimi məkanlarda nümayiş etdirilib.
Hiba Farhat əslən Livan və Qanadan olan rəssamdır. O, təsvirlər, obyektlər və situasiyaların yaradılması ilə məşğul olur. Hiba Çikaqo İncəsənət İnstitutunu magistr dərəcəsi ilə bitirib. Hibanın əsərlərində adətən “dumanlı”, parçalanan mövzular, onun siyasi və ekzistensial, xəyali və gerçək anlayışlar arasındakı sərhədə qarşı böyük sevgisi ilə əlaqəlidir. Bu anlayışların təsvirlər və obyektlər arasında böyük ehtimalla sənədləşdirdiyi / təmsil etdiyi mənəvi köhnəlmə və müxtəlif əlaqələr, onun əsərində “çıxış nöqtəsi” sayılır. Qurulan/dağılan mədəni, siyasi, tarixi və siyasi kontekstlər vasitəsilə məna və situasiyaları yenidən canlandırmaq məqsədilə, rəssamın videoları xüsusi olaraq, geniş diapazonlu bədii və nəticə etibarilə, vasitəçi rolunu oynayan təsvirlərin cəlbini və toplanılmasını əhatə edir.
Ehtiram Jabi (d.1996, Bakı) fotojurnalistika sahəsinə olan böyük marağı Reuters, ANN, RFE/RL kimi xəbər agentliklərinin Azərbaycan fəaliyyətləri ilə əməkdaşlıqla nəticələndi. Onun bir sıra fotoları sözügedən agentləri tərəfindən dərc olunub. Bundan əlavə, Ehtiramın “Zirvədə”, “Ağ qu quşu”, “Veteranlar” kimi silsilə fotoları yerli aparıcı portallarda da əks olunub. 2014-cü “Magnum Photography” (Tomaz Dvorjak, Çien-Çi Çanq) və fotoqraf Devid Montqomeri ilə YARAT Yay Məktəbində iştirak, onun fəaliyyətində mühüm rol oynadı. 2015-ci ildə, Moskvada keçirilmiş “Xalqlar dostluğu” adlı sərgi çərçivəsində keçirilmiş yaradıcı görüşdə mühazirəçi qismində çıxış edib. Həmin il, Azərbaycan Fotoqraflar İttifaqının “Ümid” mükafatına layiq görülüb. 2017-ci ildə, “Polio” adlı ilk geniş miqyaslı layihəsini tamamlayıb. Onun əsərləri Rusiya və Gürcüstanda keçirilmiş qrup sərgilərində nümayiş etdirilib. Hal-hazırda, Bakıda yaşayır və müxtəlif fərdi foto layihələr üzərində çalışır.
YARAT REZİDENTURA PROQRAMI
YARAT Müasir İncəsənət Məkanı, hər ilin sonunda (sentyabr ayında) rəssamları rezidentura proqramında iştirak üçün müraciət etməyə dəvət edir. Proqram üç mərhələyə bölünüb (yanvar-aprel, aprel-iyul, sentyabr-dekabr) və qrantların təqdim edildiyi rəssamlar, üç ay ərzində Bakıda işləmək və yaşamaq imkanı əldə edirlər. Hər bir mərhələdə iki beynəlxalq və iki yerli rezident iştirak edir.
YARAT Rezidentura Proqramı, müxtəlif mövzular üzrə araşdırmaların aparıldığı açıq təcrübələrə və Qafqaz regionunun araşdırılmasına maraq göstərən rəssamlar üçün açıqdır. Proqram çərçivəsində rezidentlər öz həmkarları, habelə beynəlxalq səviyyəli incəsənət peşəkarları ilə müzakirələr aparmaq, eləcə də Azərbaycanın müxtəlif bölgələrinə səfərlər etmək imkanı əldə edirlər. Rezidenturanın sonunda uğurlu sənət əsərləri Bakıdakı ARTIM Layihə Məkanında nümayiş etdirilir. YARAT Rezidentura Proqramı əsasən ingilis dilində aparılır.
Sərgi tarixləri: 25 aprel – 11 may
İş saatları: Çərşənbə axşamı – Bazar, 12.00 – 20.00
Ətraflı məlumat üçün: www.yarat.az; 0125051414
_________
ПРОСТРАНСТВО СОВРЕМЕННОГО ИСКУССТВА YARAT приглашает вас на выставку произведений резидентов YARAT - Хибы Фархат (США/Ливан), Клары Джо (Германия/США) и Эхтирама Джаби (Азербайджан) под названием «Непомысленное знание» (Unthought Known)
Открытие: 25 апреля 2018, 19.00
Адрес: Проектное Пространство ARTIM, Ичеришехер, ул. Беюк Гала 30, 001A
Вход свободный
Термин «Непомысленное знание» (англ. Unthought Known) ссылается на психологическую концепцию знаний, недостаточно изученных каким-либо человеком. «Непомысленное» - подразумевает ранее изученную схему, связанную с толкованием объективного мира. Это же формируется предыдущим опытом, травмами или желаниями, невольно определяющими наше восприятие и наши действия. Выставленные произведения затрагивают темы, переворачивающие «вверх дном» такие повторяющие структуры как память, история и язык, которые ставят под сомнение концепции восприятия, знания и реальности.
Произведение Хибы Фархат «Рай лобстера» (“Lobster Paradise”) построено на одном бакинском сне. Во время 3-х часового полета из Дубая в Баку Ибрагим Ибрагимов видит очень интересный сон... Во сне город будущего преображается, принимая форму гигантского лобстера. Инсталляция «Рай лобстера» оживляет этот сон, который затем рассыпается в дребезги под влиянием процессов в пост-нефтяном обществе. В этом произведении в один ряд ставятся схожие, однако, выражающие разъединенность, искусственно привязанные друг к другу объекты. Синтез несвязанных на первый взгляд элементов создает эффект опасности вкупе с развлечением. «Рай лобстера» пренебрегает аллегорическим чтением, «смешиваемые» им эмоции и акцентируемые им ошибочные аргументы крайне реальны. Это произведение выводит нелогичный мир к логичной концовке...
Короткометражный фильм Клары Джон исследует слои истории среди разных мнемоничных и архитектурных пейзажей Баку и его окрестностей. Эти древние и современные фасады, рассказы создаются при помощи образующих город естественных и искусственных материалов. Фильм, сталкивающий великолепные архитектурные жесты с банальностью, наряду с сохранением идентичности в процессе создания современных пространств, подробно изучает способность создания «культурной амнезии».
Автобиографический проект «Полио» (полиомиелит) Эхтирама Джаби рассказывает о детских воспоминаниях художника. Эти воспоминания сопровождаются грязными больничными палатами, врачами, болезненными лечебными процедурами и отчаянием... По сравнению с заболеваниями других пациентов, его болезнь была «средней тяжести», однако при этом художник испытывал глубокое психологическое потрясение, лишения и неустанно преследующие его воспоминания. Инсталляция состоит из деревянной конструкции с серией фотографий под названием «Полио». Это произведение формально обращается к больничному коридору и перенесенной детской травме. На стене второй комнаты представлены реальные объекты, представляющие жизнь художника за пределами больницы, но все же с определенными ограничениями из-за болезни. Впервые художник в сфере фотографии исследует различные медиа, чтобы показать фотографические техники и такие понятия как изысканность, эфемеральность и реальность.
Клара Джо выпускница Бардского Колледжа и Institut für Raumexperimente/UdK. Ее последний фильм и скульптурные инсталляции налаживают успешный диалог с местами, предусмотренными на ревизионистских (которые требуют пересмотр) историях. Произведения Клары Джо выставлялись в «Royal Academy of Arts» (Лондон), «Institute of Contemporary Arts» (Лондон), «Staatliche Museen zu Berlin» (Hamburger Bahnhof, Neue Nationalgalerie, Dahlem Museums, Museum for Photography), «Savvy Contemporary» (Берлин), «Akademie der Künste» (Берлин) и «Alliance Ethio-Française d’Addis-Abeba» (Эфиопия).
Художница Хиба Фархат родом из Ливана и Ганы. Она занимается созданием изображений, объектов и ситуаций. Хиба закончила Чикагский Институт Искусств со степенью MFA. «Туманные», раздробленные темы произведений Хибы объясняются ее большой любовью к границе между политическими и экзистенциальными, воображаемыми и реальными понятиями. Духовное старение и различные связи, оформленные/представленные этими понятиями с большой вероятностью между изображениями и объектами, считаются «исходной точкой» ее произведения. С целью оживления вновь смысла и ситуаций через построенные/разрушенные культурные, политические и исторические контексты, видео художника больше охватывают привлечение и собрание художественных изображений широкого диапазона, как следствие, играющих посредническую роль.
Большой интерес Эхтирама Джаби (р. 1996 г., Баку) к фотожурналистике вылился в сотрудничество с азербайджанскими отделениями таких новостных агентств как Reuters, ANN, RFE/RL. Ряд его работ были опубликованы упомянутыми агентствами. Кроме того, серии фотографий Эхтирама «На вершине», «Белый лебедь», «Ветераны» публиковались на страницах местных ведущих порталов. Участие в 2014 году в «Magnum Photography» (Томас Дворжак, Чиен-Чи Чанг) и Летней Школе YARAT с фотографом Девидом Монтгомери сыграло важную роль в его деятельности. В 2015 году он выступал лектором на творческой встрече в рамках выставки «Дружба народов» в Москве. В том же году, он был удостоен премии «Умид» Объединения Фотографов Азербайджана. В 2017 году завершил свой первый широкомасштабный проект под названием «Полио». Его произведения выставлялись на групповых выставках в России и Грузии. В настоящее время Эхтирам Джаби проживает в Баку, и трудиться над различными персональными фото-проектами.
ПРОГРАММА РЕЗИДЕНТУРЫ YARAT
Пространство Современного Искусства YARAT в конце каждого года (в сентябре) приглашает художников к участию в программе резидентуры. Программа разделена на три этапа (январь-апрель, апрель-июль, сентябрь-декабрь) и художники, которым предоставляются гранты, получаются возможность работать и жить в Баку в течение трех месяцев. В каждом этапе участвуют два международных и два местных резидента.
Программа Резидентуры YARAT открыта для практики по исследованию различных тем, и для художников, проявляющих интерес к изучению Кавказского региона. В ходе программы резиденты имеют возможность вести обсуждения со своими коллегами, так же профессионалами искусства международного уровня, кроме того, совершать поездки в регионы Азербайджана. В заключении резидентуры успешные произведения искусства демонстрируются в Проектном Пространстве ARTIM. Программа Резидентуры YARAT проводится в основном на английском языке.
Дата выставки: 25 апреля – 11 мая
Рабочие часы: Вторник – Воскресенье, 12.00 – 20.00
Для подробной информации: www.yarat.az; 0125051414
_________
YARAT CONTEMPORARY ART SPACE is pleased to announce the exhibition “Unthought Known” with works by YARAT residents Hiba Farhat (USA/Lebanon), Clara Jo (USA/ Germany) and Ehtiram Jabi (Azerbaijan).
Opening Date: 25th of April 2018, 7 pm
Address: ARTIM Project Space Old City (Icherisheher) Boyuk Gala Street 30, 001A
Admission is free
The term “Unthought Known” refers to a psychological concept of knowledge that the individual person is not actively aware of. The “unthought” stands for early-learned schemata of interpreting the objective world; it can be shaped by early experiences, traumas or dreams that unconsciously determine our perception and actions. In the exhibition the works approach subjects that deconstruct repetitive structures such as memory, history, language questioning concepts of perception, knowledge and reality.
Hiba Farhat’s work “Lobster Paradise” builds on one particular Baku dream. While on a three-hour flight from Dubai to Baku, Ibrahim Ibrahimov closed his eyes and had a dream in which he envisioned a future city off the coast of Baku manifested in the form of a gigantic lobster. ‘Lobster Paradise’ recreates this dream to then subvert it within the present moment of a post-oil crash Azerbaijan. The work places side by side individually familiar but unrelated objects that start to radiate oddness. Through a conjunction of items not normally associated with each other, something both playful and menacing occurs. ‘Lobster Paradise’ elides an allegorical reading, the emotions it tries to stir and the fallacies it attacks are too real. It draws out an illogical world to its most logical ends.
Clara Jo’s short film excavates the layers of history embedded within various mnemonic and architectural landscapes in and around Baku. Behind these ancient and modern facades, narratives are derived and accumulated via the natural and artificial materials that make up the city. Contrasting grand architectural gestures against the prosaic, the film interrogates how the modern production of spaces preserves identity, yet also has the capacity to generate cultural amnesia.
Ehtiram Jabi’s project “Polio” is autobiographical and talks about his childhood memories dominated by dirty hospital rooms, doctors, painful treatments and despair. Compared to other patients his sickness was a mild form, but he still felt a deep psychological impact, deprivations and memories are accompanying him everyday of his life. The installation consists of a wooden construction with photographs of the “Polio” series inside that formally relates to the hospital corridors but also to the bonds of the trauma. The second room contains real objects hanging on a wall representing his life outside the hospital, but are still associated to restrains due to is illness. Coming from photography the artists explores the first time different medias to reflect on the medium of photography and notions of fragility, ephemerality and reality.
Biographies
Clara Jo (Berlin) is a graduate of Bard College and the Institut für Raumexperimente / UdK Berlin. Her recent film and sculptural installations work in conversation with sites implicated in revisionist histories. She has exhibited and screened her work at the Royal Academy of Arts (London), Institute of Contemporary Arts (London), Staatliche Museen zu Berlin (Hamburger Bahnhof, Neue Nationalgalerie, Dahlem Museums, Museum for Photography), Savvy Contemporary (Berlin), Akademie der Künste (Berlin), and the Alliance Ethio-Française d’Addis-Abeba, Ethiopia.
Hiba Farhat is an artist from Lebanon and Ghana who makes images, objects, and situations. Hiba holds an MFA from the School of the Art Institute of Chicago. The often-opaque fractured themes in Hiba’s works have in common her fascination with the border between the political and the existential, the imagined and the real. The obsolescence and the varied relationship between images and the objects they supposedly document/represent is a point of departure in her work. Her videos particularly involve sourcing and collecting a wide range of imagery and consequently intervening to recreate meaning and situations through constructed/deconstructed cultural, social, historical and political contexts.
Ehtiram Jabi, 1996, was born in Baku. Ehtiram’s passion in photo journalism enabled him to partner with Reuters, ANN, RFE/RL’s Azerbaijani Service where some of his works were published. Ehtiram’s photo series called “On the top”, “White swan”, “Veterans” were released in leading local portals. Participation in 2014 in Yarat Summer School with Magnum Photography (Thomaz Dworzak, Chien-Chi Chang) and photographer David Montgomery played a major role in his work. In 2015 during the exhibition “Friendship of Peoples” in Moscow was invited to speak at a creative meeting, and in the same year received a prize from the Union of Photographers of Azerbaijan Award “Hope”. In 2017, he finished work on his first full-fledged project “Polio”. His works were displayed in group exhibitions in Russia, Georgia. Currently based in Baku and working on different personal photo projects.
YARAT RESIDENCY PROGRAM
YARAT Contemporary Art Space invites artists to apply for the residency programme of end every year (september). The programme is divided into three periods (January–April, April-July, September-December) and grants selected artists an opportunity to live and work in Baku for up to three months. Each period hosts two international and two local residents.
YARAT Residency Programme is open for artists who are engaged in open, research-based practice across disciplines and show an interest in discovering the Caucasus region. The programme engages residents in discussions with fellow artists and international arts professionals, as well as travel around Azerbaijan. Artworks resulting from the residence are exhibited at the ARTIM Project Space, Baku. YARAT Residency programme is predominantly conducted in English.
Exhibition dates: 25th of April – 11th of May
Working hours: Tuesday – Sunday, 12 pm – 8pm
For more information: www.yarat.az; 0125051414