YARAT Müasir İncəsənət Məkanı sizi ARTIM LAB 2017 layihəsi çərçivəsində keçiriləcək rəssamlar Şahnaz Ağayeva, Mousa Bəyzadə, İlahə Xalıqova, Aydan Mirzəyeva və Qafar Rzayevin əsərlərindən ibarət "Buraxılış sərgisi" adlı tədbirə dəvət edir.
Açılış tarixi: 2 mart, saat 19.00
Ünvan: ARTIM Layihə Məkanı, İçərişəhər, Böyük Qala küç., 30, 001A
Giriş sərbəstdir
Birillik ARTIM LAB layihəsi ərzində, rəssamlar müxtəlif mövzular və texnikalar ilə eksperimentlər aparmaq, habelə seminarlar, praktiki məşğələlər və mühazirələr vasitəsilə təcrübə qazanmaq imkanı əldə etdilər. Buraxılış sərgisinə rəssamların yekun işlərində müzakirə edilən araşdırmaların nəticələri, o cümlədən gender problemləri, rəssam və təbiət arasında əlaqə, sənətin müvəqqətiliyi kimi müxtəlif mövzulara toxunan performans və heykəltəraşlıq əsərləri daxildir.
Şahnaz Ağayevanın "XX/XY" adlı əsəri taxta pazldan ibarətdir. Digərlərindən fərqli olaraq, bu pazlı saysız-hesabsız variantlarda yığmaq mümkündür. Sərgi ərzində ziyarətçilərə pazlın hissələrini yığmaq imkanı təklif ediləcək. Proses, müzakirələr, birgə fəaliyyətlər və baş verə bilən ziddiyyətlər əsərin vacib hissəsini təşkil edir. Əsərin adı onu göstərir ki, dünyaya kişi (XY xromosomu) və ya qadın (XX xromosomu) kimi gəlmək ehtimalının faiz nisbəti 50/50 və reproduksiya prosesində hər iki cinsin bərabər iştirakını tələb edir. Bununla da, rəssam cinslərdən hər hansı birinin üstün və ya aşağı tutulmaması şərtilə, təbiətdə üstünlük təşkil edən ədalətli bərabərlik prinsipinin cəmiyyətə ötürülməsinin vacibliyini vurğulayır. Rəssam qadın sinəsi obyektini ona görə seçib ki, məhz onlar bütün insanların sağqalma instintklərindən biri sayılır və qeyri-iradi olaraq ona toxunmaq arzusunu oyadır. Bu səbəbdən, rəssam insan təbiətinə nisbətən yaxın olan, istiliyi və enerjini özündə saxlaya bilən ilıq, yumşaq ağac materialından istifadə edib.
Mousa Bəyzadənin instalyasiyası eyvandan asılmış döşəkağı, cinsiyyət orqanının yerinə əl olan vücud heykəli və bir stəkan təmiz sudan ibarətdir. Bu əsər, qadın paklığı mövzusunu araşdırır və "rüsvayçılığın" necə üzə çıxarılması (məsələn, nikah gecəsindən sonra döşəkağının "ağ" qalması) ətrafında cərəyan edir. Rəssam, bəzi əxlaqi-mənəvi prinsiplərin mənasız və cəfəng xarakterini vurğulayır. "Təmiz qadına heç vaxt kişi əli dəyməməlidir" kimi mümkünsüz gözlənti də məhz bu səpgidəndir. Stəkandakı su təmizlik, paklıq əlaməti olmaqla yanaşı, həm də insanların suda öz əksləri ilə üzləşməsi və dəyərləri yenidən mənalandırması üçündür.
İlahə Xalıqovanın performansı - cəmiyyət, şəxsi və mənəvi baxımdan maddi mövcudluq məsələsinə qarşı gender anlayışlarını sual altına qoymağa çalışır. Bu performans, “ARTIM LAB” çərçivəsində rəssamın əvvəlki layihələrinin (transgender şəxslə müsahibə, görkəmli heykəltəraş Fuad Əbdürrəhmanovun “Azad qadın” heykəlinin performativ və müasir interpretasiyası) davamı sayılır. İlahə, özündə eyni zamanda həm qadın (Radha), həm də kişi (Krişna) prinsiplərini cəmləşdirən Hind ilahi cütlüyü - Radha Krişna kimi dərin yanaşmaları cəlb etməklə, öz performansının mənasını genişləndirib.
Aydan Mirzəyevanın əsəri təbiət və rəssam arasında əlaqəni işıqlandırır və “Kim kimə diktə edir?” sualına cavab tapmağa çalışır. Tarix boyu rəssamlar həmişə reallığı mümkün qədər daha gerçək əks etdirməyə çalışıblar və incəsənət tarixində əsərlərin texniki mürəkkəblik səviyyəsi, rəssamın işinin keyfiyyətini müəyyən edib. Öz növbəsində, rəssam pastel tabaşiri ilə ağac parçasının strukturuna müraciət edərək, onu öz əsərində xüsusi olaraq qabardır. Ağacın illik halqaları səs və ya su kimi müxtəlif növ dalğaları xatırladır, qara nöqtələr isə insan vücudu ilə əlaqələndirir. Hər bir strukturun öz tarixçəsi var və rəssam bunu öz texnikası ilə vurğulayır.
Gənc rəssam Qafar Rzayev sərgidə sözlərdən ibarət əsər təqdim edir. Hər bir şeyin əvvəli olduğu kimi sonu da var - bu prinsip incəsənət cərəyanlarından da yan keçməyib. İncəsənət tarixinə nəzər salsaq görərik ki, hər hansı cərəyan müəyyən bir zaman keçdikdə öz yerini başqa bir cərəyana təhvil verib. Rəssam əsərində çox sadə minimalistik şriftlərlə işlənən sözlər üzərində kiçicik dəyişiklikləri edərək sözü başqa bir kəlməyə çevirir. Rəssam bu manevrlə müasir incəsənətin də “təhvil-təslim” prosesindən geri qalmayacağını və bir gün yerini başqa bir əvəzedicisinə verəcəyini vurğulayır.
Rəssamlar haqqında
Mousa Bəyzadə
1995-ci ildə Bakıda anadan olub. 2017-ci ildə Azərbaycan Dövlət Memarlıq və İnşaat Universitetini bitirib. Onun əsərləri “Fvtvrismo ORA” və “Dysphonia” kimi qrup sərgiləri, habelə ARTIM Layihə Məkanında keçirilən tədbirlərdə nümayiş etdirilib (2017). 2017-ci ildə ARTIM LAB layihəsi çərçivəsində Mousanın əsərləri Fərhad Fərzəliyevin kuratorluğu ilə “100% made in Azerbaijan”, Faiq Əhmədin kuratorluğu ilə “Sıfır”, Şeyla Zaqonun kuratorluğu ilə “Qadın problemləri: Sərhədsiz konfliktlər”, habelə Mixael Hirşbixlerin kuratorluğu ilə “Monumental” adlı 24 saatlıq sərgilərdə nümayiş etdirilib.
Şahnaz Ağayeva
1984-cü ildə Sumqayıt şəhərində anadan olub. 2010-cu ildə Azərbaycan Dövlət Rəssamlıq Akademiyasında qrafika üzrə magistr dərəcəsini alıb. Nizami Təhsil Mərkəzində müəllim işləyib və “OYUNCAQ” uşaq dərgisində rəssam kimi iştirak edib. 2015-ci ildən YARAT-da rəsm müəllimi işləyir. Onun əsərləri “Sumqayıt 50” (Sumqayıt Dövlət İncəsənət Qalereyası, 2000) və “Səslərin rəngi” (Natəvan Qalereyası, Bakı, 2016) kimi qrup sərgilərində, həmçinin “İstedadlı əllər” (Türkiyə, 2006) kimi xarici sərgilərdə iştirak edib. 2017-ci ildə ARTIM LAB layihəsi çərçivəsində Şahnazın əsərləri Fərhad Fərzəliyevin kuratorluğu ilə “100% made in Azerbaijan”, Faiq Əhmədin kuratorluğu ilə “Sıfır”, Şeyla Zaqonun kuratorluğu ilə “Qadın problemləri: Sərhədsiz konfliktlər” adlı 24 saatlıq sərgilərdə nümayiş etdirilib.
İlahə Xalıqova
1993-cü ildə Bakı şəhərində anadan olub. Əzim Əzimzadə adına Bakı İncəsənət Kollecinin heykəltəraşlıq fakültəsini bitirib. İlahə “Redeeming the Everyday” (Mervin Artur və Rozel Emanuel, 2014), “To Film the Invisible” (Robert Cahen, YARAT, 2014), “From Individual to Collective” (Salam Yousri, YARAT, 2014) kimi bir sıra seminarlarda, eləcə də Alen Zimeray tərəfindən təşkil edilmiş fotoqrafiya seminarında (YARAT, 2013) iştirak edib. İlahənin əsərləri 5-ci Beynəlxalq “Tullantıdan sənətə” (2016), “Buta” (Aleksandr Dzüba, YARAT, 2016), “Təcavüz. Muzey 2014” (Sabina Şıxlinskaya, ARTIM, 2014) kimi sərgilərdə nümayiş etdirilib. 2017-ci ildə ARTIM LAB layihəsi çərçivəsində İlahənin əsərləri Fərhad Fərzəliyevin kuratorluğu ilə “100% made in Azerbaijan”, Faiq Əhmədin kuratorluğu ilə “Sıfır”, habelə Mixael Hirşbixlerin kuratorluğu ilə “Monumental” adlı 24 saatlıq sərgilərdə nümayiş etdirilib.
Aydan Mirzəyeva
1992-ci ildə Bakı şəhərində anadan olub. Azərbaycan Dövlət İncəsənət Akademiyasının sənaye dizaynı fakültəsini bitirib (2010-2014). Aydanın əsərləri Çingiz Babayevin kuratorluğu ilə “Təsəvvür edin ki, biz burada yoxuq” (2012), Faiq Əhmədin kuratorluğu ilə Bakı Kondisioner Zavodunda təşkil edilmiş “Zavod” (2013), “Tullantıdan sənətə” (beynəlxalq sərgi, Bakı, 2014) adlı sərgilərdə, İslam İncəsənəti Festivalında (Şarja, BƏƏ, 2015), “Təəccüblənmək, təəccübləndirmək” (2016) nümayiş etdirilib. Aydan Mirzəyeva 2017-ci ildən ARTIM LAB layihəsində iştirak edir və onun əsərləri Fərhad Fərzəliyevin kuratorluğu ilə “100% made in Azerbaijan”, Faiq Əhmədin kuratorluğu ilə “Sıfır”, Şeyla Zaqonun kuratorluğu ilə “Qadın problemləri: Sərhədsiz konfliktlər”, habelə Mixael Hirşbixlerin kuratorluğu ilə “Monumental” adlı 24 saatlıq sərgilərdə nümayiş etdirilib.
Qafar Rzayev
1993-cü ildə Gəncə şəhərində anadan olub. Gəncə Dövlət Universitetində iki illik bakalavr təhsilini aldıqdan sonra, öz vaxt və enerjisini incəsənətə həsr etmək üçün öz təhsilindən ayrılır. 2016-cı ildən başlayaraq, onun strit-art və qrafiti əsərləri Gəncə şəhərinin küçələrində görünməyə başlayıb. Bundan əlavə, rəssam, konseptual sənət və qrafik dizaynla da məşğul olur. ARTIM Layihə Məkanında təşkil edilən qrup sərgilərində iştirak etməklə, hal-hazırda, Azərbaycanın milli bəzək elementi olan şəbəkənin bədii ölçülərini araşdırır və Azərbaycan mədəniyyətinin və cəmiyyətinin arxeomodern xarakterinin tədqiqi ilə məşğul olur. Qafar Rzayev 2017-ci ildən ARTIM LAB layihəsində iştirak edir və onun əsərləri Fərhad Fərzəliyevin kuratorluğu ilə “100% made in Azerbaijan”, Faiq Əhmədin kuratorluğu ilə “Sıfır”, Şeyla Zaqonun kuratorluğu ilə “Qadın problemləri: Sərhədsiz konfliktlər”, habelə Mixael Hirşbixlerin kuratorluğu ilə “Monumental” adlı 24 saatlıq sərgilərdə nümayiş etdirilib.
ARTIM LAB haqqında
YARAT Müasir İncəsənət Məkanı ARTIM LAB layihəsi çərçivəsində 18-30 yaşlı yaradıcı şəxslərə 1 il müddətində istifadə etmək üçün emalatxana və incəsənət mütəxəssisləri tərəfindən keçiriləcək silsilə seminarlar təklif edir. Layihədə incəsənətin hər hansı sahəsində təcrübəsi olan, yaxud incəsənət sahəsi üzrə təhsil alan tələbələr iştirak edə bilər. Başlıca məqsəd, iştirakçıların eksperimental təcrübələri vasitəsi ilə incəsənətin müasir formaları ilə məşğul olmasına, müxtəlif materiallar, sənət texnikalarını və strategiyaları tətbiq etməsinə və sınaqdan keçirməsinə şərait yaratmaq, yaradılan əsərlərin ideyasını sözlə ifadə etmək qabiliyyətini inkişaf etdirmək imkan verməkdir. Təlim proqramı müddətində, YARAT tərəfindən “YARAT STUDIOS” məkanında birgə emalatxana, YARAT kuratorlar komandası ilə davamlı görüşlər, fakültativ məşğələlər və tədbirlər (rəssamlarla görüş və s.), 24 saatlıq 4 təqdimat, proqramın sonunda isə ARTIM Layihə Məkanında yekun sərginin keçirilməsi təşkil ediləcək. Proqram iştirakçıları incəsənət nəzəriyyəsi sahəsində biliklərini artırmaq üçün, YARAT Akademiyasının bütün tədbirlərində, o cümlədən gündəlik emalatxana təcrübələrində mütəmadi iştirak etməli, yeni ideyalar fikirləşməli və yeni əsərlər yaratmalıdırlar. Layihədə iştirak etmək istəyənlər, öz işlərini 5 mart 2018-ci il tarixinədək [email protected] e-poçt ünvanına göndərilməlidirlər.
Sərginin müddəti: 2 mart – 16 mart 2018
İş rejimi: Çərşənbə axşamı – Bazar, 12.00 – 20.00
Əlavə məlumat üçün: www.yarat.az; 0125051414
__________
Пространство Современного Искусства YARAT приглашает вас на мероприятие под названием «Выпускная выставка» в рамках «ARTIM LAB 2017». Свои работы представят Шахназ Агаева, Моуса Бейзаде, Илаха Халыгова, Айдан Мирзаева и Гафар Рзаев.
День открытия: 2 марта 2018, 19.00
Адрес: Проектное Пространство ARTIM, Ичеришехер, ул. Беюк Гала 30, 001A
Вход свободный
В течении годовой программы «ARTIM LAB», художники имели возможность экспериментировать с различными темами и техниками, а также получить практический опыт посредством семинаров, мастер-классов и лекций. Выпускная выставка включает в себя результаты исследований, которые стали темой дипломных работ художников, включая перформансы и скульптурные работы, которые затрагивают различные нюансы, включая гендерные вопросы, взаимоотношения между художником и природой, а также временность искусства.
Работа Шахназ Агаевой под названием «XX/XY» состоит из деревянного пазла. В отличии от других, этот пазл имеет бесчисленное множество вариантов. Во время выставки посетители получат возможность участвовать в процессе сборки пазла. Сам процесс, а также дебаты, совместные действия и возможные противоречия составляют важную часть этой работы. Название работы указывает на то, что процентное соотношение вероятности рождения мужчины (XY-хромосом) или женщины (XX-хромосом) составляет 50/50 и в процессе репродукции необходимо равное участие обоих полов. Таким образом, художник подчеркивает необходимость интеграции в общество принципа справедливого равенства, который доминирует в природе, без превосходства или уничижения одного из полов. Причина выбора художником женской груди в качестве объекта является то, что именно она олицетворяет природный инстинкт выживания и интуитивно внушает желание прикоснуться к ней. Поэтому художник использовал теплый, мягкий древесный материал, который близок к человеческой природе и может удерживать в себе тепло и энергию.
Инсталляция Моуса Бейзаде состоит из простыни, висящей с балкона, скульптуры, у которой место гениталий занимает рука, и стакана с чистой водой. В произведении рассматривается тема женской непорочности и «бесчестия» (например, если после брачной ночи простыня остается «белой»). Таким образом, художник подчеркивает абсурдность некоторых моральных и духовных принципов. К таковым можно отнести «невозможное ожидание», вроде «непорочной женщины, которой не должна касаться мужская рука». Вода в стекле является символом чистоты и непорочности, а также призывает к переосмыслению ценностей людьми, которые видят в ней свои отражения.
Перформанс Илахи Халыговой ставит под сомнение гендерные концепции c общественной, личной и моральной точки зрения. Этот перформанс является продолжением предыдущих проектов Илахи в рамках «ARTIM LAB» (интервью с трансгендером, перформативная и современная интерпретация монумента «Азад гадын» (Свободная женщина) выдающегося скульптора Фуада Абдуррахманова). Художник расширил и дал более глубокое толкование своей работе, используя такие философские аспекты, как Радха-Кришна, божественная чета в индуизме, которая включает в себя как женское начало (Радха), так и мужское начало (Кришна).
Работа Айдан Мирзаевой освещает отношения между природой и художником и пытается найти ответ на вопрос «Кто кому диктует?». На протяжении всей истории искусства художники всегда старались отобразить реальность максимально объективно, а уровень технической сложности произведений всегда определяло качество самого художника. В свою очередь, Айдан обратилась к структуре древесины и в работе использует пастель, которая для художницы имеет особое значение. Годовые кольца дерева напоминают различные типы волн (волны звуковые и волны на воде), а черные точки автор связывает с телесностью, воплощением которой является, например, человеческий пупок. Структура каждого объекта имеет свою собственную историю и Айдан выработала свою особую технику, чтобы это подчеркнуть.
На выставке молодой художник Гафар Рзаев представляет работу, которая состоит из отдельных слов. «Все имеет свое начало и свой конец». Этот принцип не прошел мимо и творческих течений. Если мы рассмотрим историю искусства, то увидим, что с завершением определенного временного отрезка, одно течение уступало свое место другому. В своем произведении художник, делая небольшие изменения в словах, которые отображены очень простыми и минималистическими шрифтами, преобразует из в новые словосочетания. Этим маневром художник подчеркивает тот факт, что современное искусство не останется в стороне от процесса «приема-сдачи» и когда-нибудь уступит свое место другой, новой альтернативной форме.
Биографии
Моуса Бейзаде
Родился в Баку в 1995 году. В 2017 году окончил Азербайджанский Государственный Архитектурно-Строительный Университет. Его произведения «Fvtvrismo ORA» и «Dysphonia», были представлены в групповых выставках, а также мероприятиях в Проектном Пространстве ARTIM (2017). В рамках проекта ARTIM LAB в 2017 году работы Моусы были продемонстрированы на 24-часовых выставках, таких как «100% made in Azerbaijan» (куратор Фархад Фарзалиев), «Сыфыр» («Нуль», куратор Фаиг Ахмед), «Женские проблемы: Конфликты без границ» (куратор Шейла Заго), а также «Монументальность» (куратор Михаэл Хиршбихлер).
Шахназ Агаева
Родилась в 1984 году в городе Сумгаит. В 2010 году получила степень магистра в области графики в Азербайджанской Государственной Академии Художеств. Работала учителем в научном центре им. Низами и, как художник, участвовала в детском журнале «OYUNCAQ». С 2015 года работает учителем по рисованию в YARAT. Ее работы участвовали в групповых выставках, таких как «Сумгаит 50» (Сумгаитская Государственная Художественная Галерея, 2000 г.), “Səslərin rəngi” («Цвета голосов», галерея «Natavan», Баку, 2016 г.), а также в международных выставках, как “İstedadlı əllər” («Одаренные руки», Турция, 2006 г.). В рамках проекта ARTIM LAB в 2017 году работы Шахназ были продемонстрированы на 24-часовых выставках, таких как «100% made in Azerbaijan» (куратор Фархад Фарзалиев), «Сыфыр» («Нуль», куратор Фаиг Ахмед), «Женские проблемы: Конфликты без границ» (куратор Шейла Заго).
Илаха Халыгова
Родилась в 1993 году в Баку. Окончила факультет скульптуры Бакинского Художественного Колледжа им. Азима Азимзаде. Участвовала в ряде семинаров, таких как “Redeeming the Everyday” (Мервин Артур и Розель Эмануэль, 2014 г.), “To Film the Invisible” (Роберт Каэн, YARAT, 2014 г.), “From Individual to Collective” (Салам Юсри, YARAT, 2014 г.), по художественной фотографии, организованном Аленом Зимерэ (YARAT, 2013). Работы Илахи были представлены на V Международной выставке «От отходов к искусству» (2016), “Buta” (Александр Дзюба, YARAT, 2016), «Агрессия. Музей 2014 » (Сабина Шихлинская, ARTIM, 2014). В рамках проекта ARTIM LAB в 2017 году работы Илахи были продемонстрированы на 24-часовых выставках, таких как «100% made in Azerbaijan» (куратор Фархад Фарзалиев), «Сыфыр» («Нуль», куратор Фаиг Ахмед), «Женские проблемы: Конфликты без границ» (куратор Шейла Заго), а также «Монументальность» (куратор Михаэл Хиршбихлер).
Айдан Мирзаева
Родилась в Баку в 1992. В 2014 году окончила факультет промышленного дизайна Азербайджанской Государственной Академии Художеств. Работы Айдан были представлены на выставках «Представьте себе, что нас тут нет» (2012 г., куратор Чингиз Бабаев), «Завод» (организованный на Бакинском Заводе Кондиционеров под кураторством Фаига Ахмеда, 2013-й год), «От отходов к искусству» (международная выставка, Баку, 2014), Фестиваль Исламского Искусства (Шарджа, ОАЭ, 2015 г.), «Удивиться, удивить» (“Təəcüblənmək, təəcübləndirmək”, 2016 г.). Айдан Мирзаева участвует в проекте ARTIM LAB с 2017-го года и ее работы были продемонстрированы на 24-часовых выставках, таких как «100% made in Azerbaijan» (куратор Фархад Фарзалиев), «Сыфыр» («Нуль», куратор Фаиг Ахмед), «Женские проблемы: Конфликты без границ» (куратор Шейла Заго), а также «Монументальность» (куратор Михаэл Хиршбихлер).
Гафар Рзаев
Родился в 1993 году в городе Гянджа. Проучившись два года в Гянджинском Государственном Университете, он оставил свое образование и посвятил свое время и силы искусству. С 2016 году на улицах Гянджи начали появляться его рисунки в стиле стрит-арт и граффити. Помимо этого, Гафар занимается концептуальным искусством и графическим дизайном. Участвуя в выставках, организованных в Проектном Пространстве ARTIM, в данное время он исследует художественное измерение национального орнамента «шебеке», а также изучает археомодернический характер культуры и общества Азербайджана. Он участвует в проекте ARTIM LAB с 2017 года, а его работы были продемонстрированы на 24-часовых выставках, таких как «100% made in Azerbaijan» (куратор Фархад Фарзалиев), «Сыфыр» («Нуль», куратор Фаиг Ахмед), «Женские проблемы: Конфликты без границ» (куратор Шейла Заго), а также «Монументальность» (куратор Михаэл Хиршбихлер).
Информация о ARTIM LAB
Пространство Современного Искусства YARAT приглашает творческих людей к участию в художественных мастерских ARTIM Lab. В рамках годичной программы вы сможете пройти серию мастер-классов от специалистов из мира искусства. Требования к участникам: возраст от 18 до 30 лет, активная художественная практика или статус студента творческого ВУЗа. Основная цель программы ARTIM Lab – расширить представления участников о современных формах искусства через экспериментальную практику, развить способность вербализировать свои идеи, научиться экспериментировать с различными материалами и темами. На протяжении всей программы обучения YARAT обеспечит общую мастерскую в YARAT STUDIOS, постоянное общение с командой кураторов YARAT, факультативные занятия (встречи с художниками и др.), 4 небольших промежуточных презентации работ и одну финальную выставку в ARTIM Project Space.
От участников ARTIM LAB требуются самоотверженность в получении знаний (постоянно пополняемых, благодаря участию в лекциях Академии YARAT) и ежедневное участие в студийных практиках, генерирование и реализация новых идей. Все желающие участвовать в проекте должны отправить портфолио работ на [email protected] до 5 марта, 2018.
Дни выставки: 2 марта - 16 марта
Время работы: Вторник - Воскресенье, 12.00 - 20.00
Дополнительная информация: www.yarat.az; 0125051414
__________
YARAT is pleased to announce the Graduation Show by ARTIM LAB 2017 with works by Shahnaz Aghayeva, Mousa Beyzade, Ilaha Khaliqova, Aydan Mirzayeva, Gafar Rzayev.
Opening Date: 2nd of March 2018, 7 pm
Address: ARTIM Project Space Old City (Icherisheher) Boyuk Gala Street 30, 001A
Admission is free
During the one-year ARTIM LAB program, the artists have been experimenting with different topics and techniques, gaining experience trough workshops, mentoring’s and lectures. The final exhibition features the result of a research of their graduation essays varying from performance to sculpture exploring themes such as gender, the relationship between artist and nature as well as the temporality of art.
The work of Shachnas Aghayeva XX/XY is a wooden puzzle that, unlike a real puzzle, can be put together in infinite variations. During the exhibition, visitors are invited to connect the pieces of the puzzle. The process, conversations, interactions, and possibly conflicts that arise between them, are an important part of the work. The title of the work indicates that there is a 50/50 percentage possibility of being born either as a man (XY) or as a woman (XX) requiring the participation of both sexes in equal terms in the process of reproduction. The artist reflects that equally valid principle prevailing in nature should also be transferred to society without the preference or disadvantage of one of them. She chose the breast subject as it is one of the first survival instincts of all human beings, which automatically evokes the desire to touch, for this reason she uses a warm, soft wood material, close to human nature, capable of storing heat and energy.
Mousa Beyzade's installation consists of a bed sheet hanging from the balcony, a sculpture with a hand attached instead of the genitals and glass of clear water. It deals with the topic of feminine purity and revolves around how shame is exposed, such as when the bed sheet remained white after the wedding night. Beyzade explores the absurdity of some assumptions, such as the expectation that pure women have never before touched men, which is impossible in reality. The glass of water not only stands for purity, but confronts the people with their own reflections which aims to initiate process of rethinking.
Ilaha Khaliqova's performance seeks to question polar gender definitions of corporeality in relation to the public, the private and the spiritual. The work is a continuation of her previous projects explored during ARTIM LAB, such as the interview on transgender or her performative, contemporary interpretation of the statue of a Liberated Women by Fuad Abdurrahmanov. She expands her performance by involving further aspects such as the Hindu divine couple, Radha Krishna, who embodies at once the female (Radha) and male (Krishna) principle.
The work of Aydan Mirzayeva reflects on the relationship between nature and the artist and raises the question: Who dictates whom? In history, artists have always endeavoured to reproduce reality as realistically as possible; technical sophistication has defined the artist's quality throughout art history. Conversely, Mirzayeva approaches her work, deliberately letting herself following the structure of the wood, which she highlights with pastel chalk. The annual rings remind the artist different kinds of waves, such as sound or water, the black spots she relates to the human body such as the navel. Every structure tells its own story, which she emphasizes by her technique.
Gafar Rzayev presents a work consisting of a single phrase according the principle “Everything that has a beginning, has an ending”. Having a closer look at art history we see that each art movement has been replaced by another after a certain time of period. By a simple gesture of crossing out “con” the words change its meaning and turn into the term “temporary art”. Using this approach the artist emphasizes the fact that Contemporary Art will be like every other movement end up in the replacement loop of history.
Biographies
Mousa Beyzade was born in 1995 in Baku, Azerbaijan. In 2017 he graduted from the Azerbaijan University of Architecture and Construction. His works have been featured in group exhibitions such as the "Fvtvrismo ORA" and “Dysphonia”, ARTIM (2017). In the frame of the ARTIM LAB project 2017 his works were shown in the 24hrs exhibitions such as “100% made in Azerbaijan” curated by Farhad Farzaliyev, “Sifir” curated by Faig Ahmed, “Female Issues: Borderless Conflicts” curated by Sheila Zago, “Monumental” curated by Michael Hirschbichler.
Shahnaz Aghayeva was born in 1984 in Sumgait, Azerbaijan. She received her masters degree in Graphics at the Azerbaijan State Academy of Fine Arts in 2010. She taught at the Nisami Educational Center for children and was involved as an artist in the children publication “OYUNCAG”. Since 2015 she works as an art teacher at YARAT. Her work was part of group exhibtions in Azerbaijan such as “Sumgait 50”, State Art Gallery Sumgait (2000) and “The Colour of Voices”, Natavan Gallery, Baku (2016) as well as abroad like “Talented Hands” (2006) in Turkey. In the frame of the ARTIM LAB project 2017 her works were shown in the 24hrs exhibitions such as “100% made in Azerbaijan” curated by Farhad Farzaliyev, “Sifir” curated by Faig Ahmed and “Female Issues: Borderless Conflicts” curated by Sheila Zago.
Ilaha Khaliqova was born 1993 in Baku, Azerbaijan. She studies sculpture at the Art Academy Baku named after Azima Azimzade. She participated in several workshops such as „Redeeming the Everyday“ by Mervyn Arthur and Rosell Emanuell (2014), „To Film the Invisible“ by Robert Cahen, YARAT (2014) and „From Individual to Collective“ by Salam Yousry, YARAT (2014) and the photography workshop by Alain Zimeray, YARAT (2013). Khaliqova’s works were show at 5th International „From Waste to Art“ exhibition (2016), „Buta“ curated by Aleksandr Dzuba, YARAT (2016), „Invasion. Museum 2014“ curated by Sabina Shixlinskaya, ARTIM (2014). In the frame of the ARTIM LAB project 2017 her works were shown in the 24hrs exhibitions sucha as “100% made in Azerbaijan” curated by Farhad Farzaliyev, “Sifir” curated by Faig Ahmed and “Monumental” curated by Michael Hirschbichler.
Aydan Mirzayeva was born in 1992 in Baku, Azerbaijan. She graduated from the Azerbaijan State Academy of Fine Arts in Industrial Design (2010-2014). Her works were showcased in exhibitions such as “IMAGINE WE ARE NOT HERE” curated by Chingiz Babayev(2012), “Zavod”, Bakond, Baku curated by Faig Ahmed (2013), “From waste to art”, International Exhibition Baku (2014), the Islamic Arts Festival, Sharja, UAE (2015), “To Be Surprised, To Surprise” (2016). Aydan Mirzeyeva is participating in the ARTIM LAB project 2017. In the frame of the ARTIM LAB project 2017 her works were shown in the 24hrs exhibitions sucha as “100% made in Azerbaijan” curated by Farhad Farzaliyev, “Sifir” curated by Faig Ahmed, “Female Issues: Borderless Conflicts” curated by Sheila Zago and “Monumental” curated by Michael Hirschbichler.
Gafar Rzayev was born in 1993 in Ganja, Azerbaijan. After two years of undergraduate studies at Ganja State University, he quitted the school to devote his time and energy to art. His street art and graffiti works started appearing on the wall on Ganja city starting from 2016; besides that Qafar is also engaged in painting, conceptual art, and graphic design. Having participated in a group exhibition organized by ARTIM by Yarat, Gafar currently explores the artistic dimensions of shabaka, an Azerbaijani national ornament, and is engaged in the research on the archeomodern nature of Azerbaijani culture and society. In the frame of the ARTIM LAB project 2017 his works were shown in the 24hrs exhibitions sucha as “100% made in Azerbaijan” curated by Farhad Farzaliyev, “Sifir” curated by Faig Ahmed, “Female Issues: Borderless Conflicts” curated by Sheila Zago and “Monumental” curated by Michael Hirschbichler.
About ARTIM LAB
YARAT Contemporary Art Space presents ARTIM LAB project – a yearlong studio practice and workshops for people of 18 – 30 years old. A proven artistic practice or enrolment in an art school or academy is a requirement. The main goal is to give an opportunity to engage in contemporary forms of art through experimental practices, try out different media and artistic strategies, the capacity of verbalizing the idea of the work. YARAT provides shared studios throughout duration of the training program, consistent dialogue with YARAT’s curatorial team, extracurricular activities (meeting the artist and etc.), 4 24-hour presentations and one final show at ARTIM Project Space. ARTIM Lab requires commitment investing in theory and knowledge through YARAT Academy and engage into daily studio practice, generate new ideas and produce new works. If you are interest please send us your portfolio by 5th of March 2018 to [email protected].
Exhibition dates: 2nd March – 16th of March
Working hours: Tuesday – Sunday, 12 pm – 8pm
For more information: www.yarat.az; 0125051414
Açılış tarixi: 2 mart, saat 19.00
Ünvan: ARTIM Layihə Məkanı, İçərişəhər, Böyük Qala küç., 30, 001A
Giriş sərbəstdir
Birillik ARTIM LAB layihəsi ərzində, rəssamlar müxtəlif mövzular və texnikalar ilə eksperimentlər aparmaq, habelə seminarlar, praktiki məşğələlər və mühazirələr vasitəsilə təcrübə qazanmaq imkanı əldə etdilər. Buraxılış sərgisinə rəssamların yekun işlərində müzakirə edilən araşdırmaların nəticələri, o cümlədən gender problemləri, rəssam və təbiət arasında əlaqə, sənətin müvəqqətiliyi kimi müxtəlif mövzulara toxunan performans və heykəltəraşlıq əsərləri daxildir.
Şahnaz Ağayevanın "XX/XY" adlı əsəri taxta pazldan ibarətdir. Digərlərindən fərqli olaraq, bu pazlı saysız-hesabsız variantlarda yığmaq mümkündür. Sərgi ərzində ziyarətçilərə pazlın hissələrini yığmaq imkanı təklif ediləcək. Proses, müzakirələr, birgə fəaliyyətlər və baş verə bilən ziddiyyətlər əsərin vacib hissəsini təşkil edir. Əsərin adı onu göstərir ki, dünyaya kişi (XY xromosomu) və ya qadın (XX xromosomu) kimi gəlmək ehtimalının faiz nisbəti 50/50 və reproduksiya prosesində hər iki cinsin bərabər iştirakını tələb edir. Bununla da, rəssam cinslərdən hər hansı birinin üstün və ya aşağı tutulmaması şərtilə, təbiətdə üstünlük təşkil edən ədalətli bərabərlik prinsipinin cəmiyyətə ötürülməsinin vacibliyini vurğulayır. Rəssam qadın sinəsi obyektini ona görə seçib ki, məhz onlar bütün insanların sağqalma instintklərindən biri sayılır və qeyri-iradi olaraq ona toxunmaq arzusunu oyadır. Bu səbəbdən, rəssam insan təbiətinə nisbətən yaxın olan, istiliyi və enerjini özündə saxlaya bilən ilıq, yumşaq ağac materialından istifadə edib.
Mousa Bəyzadənin instalyasiyası eyvandan asılmış döşəkağı, cinsiyyət orqanının yerinə əl olan vücud heykəli və bir stəkan təmiz sudan ibarətdir. Bu əsər, qadın paklığı mövzusunu araşdırır və "rüsvayçılığın" necə üzə çıxarılması (məsələn, nikah gecəsindən sonra döşəkağının "ağ" qalması) ətrafında cərəyan edir. Rəssam, bəzi əxlaqi-mənəvi prinsiplərin mənasız və cəfəng xarakterini vurğulayır. "Təmiz qadına heç vaxt kişi əli dəyməməlidir" kimi mümkünsüz gözlənti də məhz bu səpgidəndir. Stəkandakı su təmizlik, paklıq əlaməti olmaqla yanaşı, həm də insanların suda öz əksləri ilə üzləşməsi və dəyərləri yenidən mənalandırması üçündür.
İlahə Xalıqovanın performansı - cəmiyyət, şəxsi və mənəvi baxımdan maddi mövcudluq məsələsinə qarşı gender anlayışlarını sual altına qoymağa çalışır. Bu performans, “ARTIM LAB” çərçivəsində rəssamın əvvəlki layihələrinin (transgender şəxslə müsahibə, görkəmli heykəltəraş Fuad Əbdürrəhmanovun “Azad qadın” heykəlinin performativ və müasir interpretasiyası) davamı sayılır. İlahə, özündə eyni zamanda həm qadın (Radha), həm də kişi (Krişna) prinsiplərini cəmləşdirən Hind ilahi cütlüyü - Radha Krişna kimi dərin yanaşmaları cəlb etməklə, öz performansının mənasını genişləndirib.
Aydan Mirzəyevanın əsəri təbiət və rəssam arasında əlaqəni işıqlandırır və “Kim kimə diktə edir?” sualına cavab tapmağa çalışır. Tarix boyu rəssamlar həmişə reallığı mümkün qədər daha gerçək əks etdirməyə çalışıblar və incəsənət tarixində əsərlərin texniki mürəkkəblik səviyyəsi, rəssamın işinin keyfiyyətini müəyyən edib. Öz növbəsində, rəssam pastel tabaşiri ilə ağac parçasının strukturuna müraciət edərək, onu öz əsərində xüsusi olaraq qabardır. Ağacın illik halqaları səs və ya su kimi müxtəlif növ dalğaları xatırladır, qara nöqtələr isə insan vücudu ilə əlaqələndirir. Hər bir strukturun öz tarixçəsi var və rəssam bunu öz texnikası ilə vurğulayır.
Gənc rəssam Qafar Rzayev sərgidə sözlərdən ibarət əsər təqdim edir. Hər bir şeyin əvvəli olduğu kimi sonu da var - bu prinsip incəsənət cərəyanlarından da yan keçməyib. İncəsənət tarixinə nəzər salsaq görərik ki, hər hansı cərəyan müəyyən bir zaman keçdikdə öz yerini başqa bir cərəyana təhvil verib. Rəssam əsərində çox sadə minimalistik şriftlərlə işlənən sözlər üzərində kiçicik dəyişiklikləri edərək sözü başqa bir kəlməyə çevirir. Rəssam bu manevrlə müasir incəsənətin də “təhvil-təslim” prosesindən geri qalmayacağını və bir gün yerini başqa bir əvəzedicisinə verəcəyini vurğulayır.
Rəssamlar haqqında
Mousa Bəyzadə
1995-ci ildə Bakıda anadan olub. 2017-ci ildə Azərbaycan Dövlət Memarlıq və İnşaat Universitetini bitirib. Onun əsərləri “Fvtvrismo ORA” və “Dysphonia” kimi qrup sərgiləri, habelə ARTIM Layihə Məkanında keçirilən tədbirlərdə nümayiş etdirilib (2017). 2017-ci ildə ARTIM LAB layihəsi çərçivəsində Mousanın əsərləri Fərhad Fərzəliyevin kuratorluğu ilə “100% made in Azerbaijan”, Faiq Əhmədin kuratorluğu ilə “Sıfır”, Şeyla Zaqonun kuratorluğu ilə “Qadın problemləri: Sərhədsiz konfliktlər”, habelə Mixael Hirşbixlerin kuratorluğu ilə “Monumental” adlı 24 saatlıq sərgilərdə nümayiş etdirilib.
Şahnaz Ağayeva
1984-cü ildə Sumqayıt şəhərində anadan olub. 2010-cu ildə Azərbaycan Dövlət Rəssamlıq Akademiyasında qrafika üzrə magistr dərəcəsini alıb. Nizami Təhsil Mərkəzində müəllim işləyib və “OYUNCAQ” uşaq dərgisində rəssam kimi iştirak edib. 2015-ci ildən YARAT-da rəsm müəllimi işləyir. Onun əsərləri “Sumqayıt 50” (Sumqayıt Dövlət İncəsənət Qalereyası, 2000) və “Səslərin rəngi” (Natəvan Qalereyası, Bakı, 2016) kimi qrup sərgilərində, həmçinin “İstedadlı əllər” (Türkiyə, 2006) kimi xarici sərgilərdə iştirak edib. 2017-ci ildə ARTIM LAB layihəsi çərçivəsində Şahnazın əsərləri Fərhad Fərzəliyevin kuratorluğu ilə “100% made in Azerbaijan”, Faiq Əhmədin kuratorluğu ilə “Sıfır”, Şeyla Zaqonun kuratorluğu ilə “Qadın problemləri: Sərhədsiz konfliktlər” adlı 24 saatlıq sərgilərdə nümayiş etdirilib.
İlahə Xalıqova
1993-cü ildə Bakı şəhərində anadan olub. Əzim Əzimzadə adına Bakı İncəsənət Kollecinin heykəltəraşlıq fakültəsini bitirib. İlahə “Redeeming the Everyday” (Mervin Artur və Rozel Emanuel, 2014), “To Film the Invisible” (Robert Cahen, YARAT, 2014), “From Individual to Collective” (Salam Yousri, YARAT, 2014) kimi bir sıra seminarlarda, eləcə də Alen Zimeray tərəfindən təşkil edilmiş fotoqrafiya seminarında (YARAT, 2013) iştirak edib. İlahənin əsərləri 5-ci Beynəlxalq “Tullantıdan sənətə” (2016), “Buta” (Aleksandr Dzüba, YARAT, 2016), “Təcavüz. Muzey 2014” (Sabina Şıxlinskaya, ARTIM, 2014) kimi sərgilərdə nümayiş etdirilib. 2017-ci ildə ARTIM LAB layihəsi çərçivəsində İlahənin əsərləri Fərhad Fərzəliyevin kuratorluğu ilə “100% made in Azerbaijan”, Faiq Əhmədin kuratorluğu ilə “Sıfır”, habelə Mixael Hirşbixlerin kuratorluğu ilə “Monumental” adlı 24 saatlıq sərgilərdə nümayiş etdirilib.
Aydan Mirzəyeva
1992-ci ildə Bakı şəhərində anadan olub. Azərbaycan Dövlət İncəsənət Akademiyasının sənaye dizaynı fakültəsini bitirib (2010-2014). Aydanın əsərləri Çingiz Babayevin kuratorluğu ilə “Təsəvvür edin ki, biz burada yoxuq” (2012), Faiq Əhmədin kuratorluğu ilə Bakı Kondisioner Zavodunda təşkil edilmiş “Zavod” (2013), “Tullantıdan sənətə” (beynəlxalq sərgi, Bakı, 2014) adlı sərgilərdə, İslam İncəsənəti Festivalında (Şarja, BƏƏ, 2015), “Təəccüblənmək, təəccübləndirmək” (2016) nümayiş etdirilib. Aydan Mirzəyeva 2017-ci ildən ARTIM LAB layihəsində iştirak edir və onun əsərləri Fərhad Fərzəliyevin kuratorluğu ilə “100% made in Azerbaijan”, Faiq Əhmədin kuratorluğu ilə “Sıfır”, Şeyla Zaqonun kuratorluğu ilə “Qadın problemləri: Sərhədsiz konfliktlər”, habelə Mixael Hirşbixlerin kuratorluğu ilə “Monumental” adlı 24 saatlıq sərgilərdə nümayiş etdirilib.
Qafar Rzayev
1993-cü ildə Gəncə şəhərində anadan olub. Gəncə Dövlət Universitetində iki illik bakalavr təhsilini aldıqdan sonra, öz vaxt və enerjisini incəsənətə həsr etmək üçün öz təhsilindən ayrılır. 2016-cı ildən başlayaraq, onun strit-art və qrafiti əsərləri Gəncə şəhərinin küçələrində görünməyə başlayıb. Bundan əlavə, rəssam, konseptual sənət və qrafik dizaynla da məşğul olur. ARTIM Layihə Məkanında təşkil edilən qrup sərgilərində iştirak etməklə, hal-hazırda, Azərbaycanın milli bəzək elementi olan şəbəkənin bədii ölçülərini araşdırır və Azərbaycan mədəniyyətinin və cəmiyyətinin arxeomodern xarakterinin tədqiqi ilə məşğul olur. Qafar Rzayev 2017-ci ildən ARTIM LAB layihəsində iştirak edir və onun əsərləri Fərhad Fərzəliyevin kuratorluğu ilə “100% made in Azerbaijan”, Faiq Əhmədin kuratorluğu ilə “Sıfır”, Şeyla Zaqonun kuratorluğu ilə “Qadın problemləri: Sərhədsiz konfliktlər”, habelə Mixael Hirşbixlerin kuratorluğu ilə “Monumental” adlı 24 saatlıq sərgilərdə nümayiş etdirilib.
ARTIM LAB haqqında
YARAT Müasir İncəsənət Məkanı ARTIM LAB layihəsi çərçivəsində 18-30 yaşlı yaradıcı şəxslərə 1 il müddətində istifadə etmək üçün emalatxana və incəsənət mütəxəssisləri tərəfindən keçiriləcək silsilə seminarlar təklif edir. Layihədə incəsənətin hər hansı sahəsində təcrübəsi olan, yaxud incəsənət sahəsi üzrə təhsil alan tələbələr iştirak edə bilər. Başlıca məqsəd, iştirakçıların eksperimental təcrübələri vasitəsi ilə incəsənətin müasir formaları ilə məşğul olmasına, müxtəlif materiallar, sənət texnikalarını və strategiyaları tətbiq etməsinə və sınaqdan keçirməsinə şərait yaratmaq, yaradılan əsərlərin ideyasını sözlə ifadə etmək qabiliyyətini inkişaf etdirmək imkan verməkdir. Təlim proqramı müddətində, YARAT tərəfindən “YARAT STUDIOS” məkanında birgə emalatxana, YARAT kuratorlar komandası ilə davamlı görüşlər, fakültativ məşğələlər və tədbirlər (rəssamlarla görüş və s.), 24 saatlıq 4 təqdimat, proqramın sonunda isə ARTIM Layihə Məkanında yekun sərginin keçirilməsi təşkil ediləcək. Proqram iştirakçıları incəsənət nəzəriyyəsi sahəsində biliklərini artırmaq üçün, YARAT Akademiyasının bütün tədbirlərində, o cümlədən gündəlik emalatxana təcrübələrində mütəmadi iştirak etməli, yeni ideyalar fikirləşməli və yeni əsərlər yaratmalıdırlar. Layihədə iştirak etmək istəyənlər, öz işlərini 5 mart 2018-ci il tarixinədək [email protected] e-poçt ünvanına göndərilməlidirlər.
Sərginin müddəti: 2 mart – 16 mart 2018
İş rejimi: Çərşənbə axşamı – Bazar, 12.00 – 20.00
Əlavə məlumat üçün: www.yarat.az; 0125051414
__________
Пространство Современного Искусства YARAT приглашает вас на мероприятие под названием «Выпускная выставка» в рамках «ARTIM LAB 2017». Свои работы представят Шахназ Агаева, Моуса Бейзаде, Илаха Халыгова, Айдан Мирзаева и Гафар Рзаев.
День открытия: 2 марта 2018, 19.00
Адрес: Проектное Пространство ARTIM, Ичеришехер, ул. Беюк Гала 30, 001A
Вход свободный
В течении годовой программы «ARTIM LAB», художники имели возможность экспериментировать с различными темами и техниками, а также получить практический опыт посредством семинаров, мастер-классов и лекций. Выпускная выставка включает в себя результаты исследований, которые стали темой дипломных работ художников, включая перформансы и скульптурные работы, которые затрагивают различные нюансы, включая гендерные вопросы, взаимоотношения между художником и природой, а также временность искусства.
Работа Шахназ Агаевой под названием «XX/XY» состоит из деревянного пазла. В отличии от других, этот пазл имеет бесчисленное множество вариантов. Во время выставки посетители получат возможность участвовать в процессе сборки пазла. Сам процесс, а также дебаты, совместные действия и возможные противоречия составляют важную часть этой работы. Название работы указывает на то, что процентное соотношение вероятности рождения мужчины (XY-хромосом) или женщины (XX-хромосом) составляет 50/50 и в процессе репродукции необходимо равное участие обоих полов. Таким образом, художник подчеркивает необходимость интеграции в общество принципа справедливого равенства, который доминирует в природе, без превосходства или уничижения одного из полов. Причина выбора художником женской груди в качестве объекта является то, что именно она олицетворяет природный инстинкт выживания и интуитивно внушает желание прикоснуться к ней. Поэтому художник использовал теплый, мягкий древесный материал, который близок к человеческой природе и может удерживать в себе тепло и энергию.
Инсталляция Моуса Бейзаде состоит из простыни, висящей с балкона, скульптуры, у которой место гениталий занимает рука, и стакана с чистой водой. В произведении рассматривается тема женской непорочности и «бесчестия» (например, если после брачной ночи простыня остается «белой»). Таким образом, художник подчеркивает абсурдность некоторых моральных и духовных принципов. К таковым можно отнести «невозможное ожидание», вроде «непорочной женщины, которой не должна касаться мужская рука». Вода в стекле является символом чистоты и непорочности, а также призывает к переосмыслению ценностей людьми, которые видят в ней свои отражения.
Перформанс Илахи Халыговой ставит под сомнение гендерные концепции c общественной, личной и моральной точки зрения. Этот перформанс является продолжением предыдущих проектов Илахи в рамках «ARTIM LAB» (интервью с трансгендером, перформативная и современная интерпретация монумента «Азад гадын» (Свободная женщина) выдающегося скульптора Фуада Абдуррахманова). Художник расширил и дал более глубокое толкование своей работе, используя такие философские аспекты, как Радха-Кришна, божественная чета в индуизме, которая включает в себя как женское начало (Радха), так и мужское начало (Кришна).
Работа Айдан Мирзаевой освещает отношения между природой и художником и пытается найти ответ на вопрос «Кто кому диктует?». На протяжении всей истории искусства художники всегда старались отобразить реальность максимально объективно, а уровень технической сложности произведений всегда определяло качество самого художника. В свою очередь, Айдан обратилась к структуре древесины и в работе использует пастель, которая для художницы имеет особое значение. Годовые кольца дерева напоминают различные типы волн (волны звуковые и волны на воде), а черные точки автор связывает с телесностью, воплощением которой является, например, человеческий пупок. Структура каждого объекта имеет свою собственную историю и Айдан выработала свою особую технику, чтобы это подчеркнуть.
На выставке молодой художник Гафар Рзаев представляет работу, которая состоит из отдельных слов. «Все имеет свое начало и свой конец». Этот принцип не прошел мимо и творческих течений. Если мы рассмотрим историю искусства, то увидим, что с завершением определенного временного отрезка, одно течение уступало свое место другому. В своем произведении художник, делая небольшие изменения в словах, которые отображены очень простыми и минималистическими шрифтами, преобразует из в новые словосочетания. Этим маневром художник подчеркивает тот факт, что современное искусство не останется в стороне от процесса «приема-сдачи» и когда-нибудь уступит свое место другой, новой альтернативной форме.
Биографии
Моуса Бейзаде
Родился в Баку в 1995 году. В 2017 году окончил Азербайджанский Государственный Архитектурно-Строительный Университет. Его произведения «Fvtvrismo ORA» и «Dysphonia», были представлены в групповых выставках, а также мероприятиях в Проектном Пространстве ARTIM (2017). В рамках проекта ARTIM LAB в 2017 году работы Моусы были продемонстрированы на 24-часовых выставках, таких как «100% made in Azerbaijan» (куратор Фархад Фарзалиев), «Сыфыр» («Нуль», куратор Фаиг Ахмед), «Женские проблемы: Конфликты без границ» (куратор Шейла Заго), а также «Монументальность» (куратор Михаэл Хиршбихлер).
Шахназ Агаева
Родилась в 1984 году в городе Сумгаит. В 2010 году получила степень магистра в области графики в Азербайджанской Государственной Академии Художеств. Работала учителем в научном центре им. Низами и, как художник, участвовала в детском журнале «OYUNCAQ». С 2015 года работает учителем по рисованию в YARAT. Ее работы участвовали в групповых выставках, таких как «Сумгаит 50» (Сумгаитская Государственная Художественная Галерея, 2000 г.), “Səslərin rəngi” («Цвета голосов», галерея «Natavan», Баку, 2016 г.), а также в международных выставках, как “İstedadlı əllər” («Одаренные руки», Турция, 2006 г.). В рамках проекта ARTIM LAB в 2017 году работы Шахназ были продемонстрированы на 24-часовых выставках, таких как «100% made in Azerbaijan» (куратор Фархад Фарзалиев), «Сыфыр» («Нуль», куратор Фаиг Ахмед), «Женские проблемы: Конфликты без границ» (куратор Шейла Заго).
Илаха Халыгова
Родилась в 1993 году в Баку. Окончила факультет скульптуры Бакинского Художественного Колледжа им. Азима Азимзаде. Участвовала в ряде семинаров, таких как “Redeeming the Everyday” (Мервин Артур и Розель Эмануэль, 2014 г.), “To Film the Invisible” (Роберт Каэн, YARAT, 2014 г.), “From Individual to Collective” (Салам Юсри, YARAT, 2014 г.), по художественной фотографии, организованном Аленом Зимерэ (YARAT, 2013). Работы Илахи были представлены на V Международной выставке «От отходов к искусству» (2016), “Buta” (Александр Дзюба, YARAT, 2016), «Агрессия. Музей 2014 » (Сабина Шихлинская, ARTIM, 2014). В рамках проекта ARTIM LAB в 2017 году работы Илахи были продемонстрированы на 24-часовых выставках, таких как «100% made in Azerbaijan» (куратор Фархад Фарзалиев), «Сыфыр» («Нуль», куратор Фаиг Ахмед), «Женские проблемы: Конфликты без границ» (куратор Шейла Заго), а также «Монументальность» (куратор Михаэл Хиршбихлер).
Айдан Мирзаева
Родилась в Баку в 1992. В 2014 году окончила факультет промышленного дизайна Азербайджанской Государственной Академии Художеств. Работы Айдан были представлены на выставках «Представьте себе, что нас тут нет» (2012 г., куратор Чингиз Бабаев), «Завод» (организованный на Бакинском Заводе Кондиционеров под кураторством Фаига Ахмеда, 2013-й год), «От отходов к искусству» (международная выставка, Баку, 2014), Фестиваль Исламского Искусства (Шарджа, ОАЭ, 2015 г.), «Удивиться, удивить» (“Təəcüblənmək, təəcübləndirmək”, 2016 г.). Айдан Мирзаева участвует в проекте ARTIM LAB с 2017-го года и ее работы были продемонстрированы на 24-часовых выставках, таких как «100% made in Azerbaijan» (куратор Фархад Фарзалиев), «Сыфыр» («Нуль», куратор Фаиг Ахмед), «Женские проблемы: Конфликты без границ» (куратор Шейла Заго), а также «Монументальность» (куратор Михаэл Хиршбихлер).
Гафар Рзаев
Родился в 1993 году в городе Гянджа. Проучившись два года в Гянджинском Государственном Университете, он оставил свое образование и посвятил свое время и силы искусству. С 2016 году на улицах Гянджи начали появляться его рисунки в стиле стрит-арт и граффити. Помимо этого, Гафар занимается концептуальным искусством и графическим дизайном. Участвуя в выставках, организованных в Проектном Пространстве ARTIM, в данное время он исследует художественное измерение национального орнамента «шебеке», а также изучает археомодернический характер культуры и общества Азербайджана. Он участвует в проекте ARTIM LAB с 2017 года, а его работы были продемонстрированы на 24-часовых выставках, таких как «100% made in Azerbaijan» (куратор Фархад Фарзалиев), «Сыфыр» («Нуль», куратор Фаиг Ахмед), «Женские проблемы: Конфликты без границ» (куратор Шейла Заго), а также «Монументальность» (куратор Михаэл Хиршбихлер).
Информация о ARTIM LAB
Пространство Современного Искусства YARAT приглашает творческих людей к участию в художественных мастерских ARTIM Lab. В рамках годичной программы вы сможете пройти серию мастер-классов от специалистов из мира искусства. Требования к участникам: возраст от 18 до 30 лет, активная художественная практика или статус студента творческого ВУЗа. Основная цель программы ARTIM Lab – расширить представления участников о современных формах искусства через экспериментальную практику, развить способность вербализировать свои идеи, научиться экспериментировать с различными материалами и темами. На протяжении всей программы обучения YARAT обеспечит общую мастерскую в YARAT STUDIOS, постоянное общение с командой кураторов YARAT, факультативные занятия (встречи с художниками и др.), 4 небольших промежуточных презентации работ и одну финальную выставку в ARTIM Project Space.
От участников ARTIM LAB требуются самоотверженность в получении знаний (постоянно пополняемых, благодаря участию в лекциях Академии YARAT) и ежедневное участие в студийных практиках, генерирование и реализация новых идей. Все желающие участвовать в проекте должны отправить портфолио работ на [email protected] до 5 марта, 2018.
Дни выставки: 2 марта - 16 марта
Время работы: Вторник - Воскресенье, 12.00 - 20.00
Дополнительная информация: www.yarat.az; 0125051414
__________
YARAT is pleased to announce the Graduation Show by ARTIM LAB 2017 with works by Shahnaz Aghayeva, Mousa Beyzade, Ilaha Khaliqova, Aydan Mirzayeva, Gafar Rzayev.
Opening Date: 2nd of March 2018, 7 pm
Address: ARTIM Project Space Old City (Icherisheher) Boyuk Gala Street 30, 001A
Admission is free
During the one-year ARTIM LAB program, the artists have been experimenting with different topics and techniques, gaining experience trough workshops, mentoring’s and lectures. The final exhibition features the result of a research of their graduation essays varying from performance to sculpture exploring themes such as gender, the relationship between artist and nature as well as the temporality of art.
The work of Shachnas Aghayeva XX/XY is a wooden puzzle that, unlike a real puzzle, can be put together in infinite variations. During the exhibition, visitors are invited to connect the pieces of the puzzle. The process, conversations, interactions, and possibly conflicts that arise between them, are an important part of the work. The title of the work indicates that there is a 50/50 percentage possibility of being born either as a man (XY) or as a woman (XX) requiring the participation of both sexes in equal terms in the process of reproduction. The artist reflects that equally valid principle prevailing in nature should also be transferred to society without the preference or disadvantage of one of them. She chose the breast subject as it is one of the first survival instincts of all human beings, which automatically evokes the desire to touch, for this reason she uses a warm, soft wood material, close to human nature, capable of storing heat and energy.
Mousa Beyzade's installation consists of a bed sheet hanging from the balcony, a sculpture with a hand attached instead of the genitals and glass of clear water. It deals with the topic of feminine purity and revolves around how shame is exposed, such as when the bed sheet remained white after the wedding night. Beyzade explores the absurdity of some assumptions, such as the expectation that pure women have never before touched men, which is impossible in reality. The glass of water not only stands for purity, but confronts the people with their own reflections which aims to initiate process of rethinking.
Ilaha Khaliqova's performance seeks to question polar gender definitions of corporeality in relation to the public, the private and the spiritual. The work is a continuation of her previous projects explored during ARTIM LAB, such as the interview on transgender or her performative, contemporary interpretation of the statue of a Liberated Women by Fuad Abdurrahmanov. She expands her performance by involving further aspects such as the Hindu divine couple, Radha Krishna, who embodies at once the female (Radha) and male (Krishna) principle.
The work of Aydan Mirzayeva reflects on the relationship between nature and the artist and raises the question: Who dictates whom? In history, artists have always endeavoured to reproduce reality as realistically as possible; technical sophistication has defined the artist's quality throughout art history. Conversely, Mirzayeva approaches her work, deliberately letting herself following the structure of the wood, which she highlights with pastel chalk. The annual rings remind the artist different kinds of waves, such as sound or water, the black spots she relates to the human body such as the navel. Every structure tells its own story, which she emphasizes by her technique.
Gafar Rzayev presents a work consisting of a single phrase according the principle “Everything that has a beginning, has an ending”. Having a closer look at art history we see that each art movement has been replaced by another after a certain time of period. By a simple gesture of crossing out “con” the words change its meaning and turn into the term “temporary art”. Using this approach the artist emphasizes the fact that Contemporary Art will be like every other movement end up in the replacement loop of history.
Biographies
Mousa Beyzade was born in 1995 in Baku, Azerbaijan. In 2017 he graduted from the Azerbaijan University of Architecture and Construction. His works have been featured in group exhibitions such as the "Fvtvrismo ORA" and “Dysphonia”, ARTIM (2017). In the frame of the ARTIM LAB project 2017 his works were shown in the 24hrs exhibitions such as “100% made in Azerbaijan” curated by Farhad Farzaliyev, “Sifir” curated by Faig Ahmed, “Female Issues: Borderless Conflicts” curated by Sheila Zago, “Monumental” curated by Michael Hirschbichler.
Shahnaz Aghayeva was born in 1984 in Sumgait, Azerbaijan. She received her masters degree in Graphics at the Azerbaijan State Academy of Fine Arts in 2010. She taught at the Nisami Educational Center for children and was involved as an artist in the children publication “OYUNCAG”. Since 2015 she works as an art teacher at YARAT. Her work was part of group exhibtions in Azerbaijan such as “Sumgait 50”, State Art Gallery Sumgait (2000) and “The Colour of Voices”, Natavan Gallery, Baku (2016) as well as abroad like “Talented Hands” (2006) in Turkey. In the frame of the ARTIM LAB project 2017 her works were shown in the 24hrs exhibitions such as “100% made in Azerbaijan” curated by Farhad Farzaliyev, “Sifir” curated by Faig Ahmed and “Female Issues: Borderless Conflicts” curated by Sheila Zago.
Ilaha Khaliqova was born 1993 in Baku, Azerbaijan. She studies sculpture at the Art Academy Baku named after Azima Azimzade. She participated in several workshops such as „Redeeming the Everyday“ by Mervyn Arthur and Rosell Emanuell (2014), „To Film the Invisible“ by Robert Cahen, YARAT (2014) and „From Individual to Collective“ by Salam Yousry, YARAT (2014) and the photography workshop by Alain Zimeray, YARAT (2013). Khaliqova’s works were show at 5th International „From Waste to Art“ exhibition (2016), „Buta“ curated by Aleksandr Dzuba, YARAT (2016), „Invasion. Museum 2014“ curated by Sabina Shixlinskaya, ARTIM (2014). In the frame of the ARTIM LAB project 2017 her works were shown in the 24hrs exhibitions sucha as “100% made in Azerbaijan” curated by Farhad Farzaliyev, “Sifir” curated by Faig Ahmed and “Monumental” curated by Michael Hirschbichler.
Aydan Mirzayeva was born in 1992 in Baku, Azerbaijan. She graduated from the Azerbaijan State Academy of Fine Arts in Industrial Design (2010-2014). Her works were showcased in exhibitions such as “IMAGINE WE ARE NOT HERE” curated by Chingiz Babayev(2012), “Zavod”, Bakond, Baku curated by Faig Ahmed (2013), “From waste to art”, International Exhibition Baku (2014), the Islamic Arts Festival, Sharja, UAE (2015), “To Be Surprised, To Surprise” (2016). Aydan Mirzeyeva is participating in the ARTIM LAB project 2017. In the frame of the ARTIM LAB project 2017 her works were shown in the 24hrs exhibitions sucha as “100% made in Azerbaijan” curated by Farhad Farzaliyev, “Sifir” curated by Faig Ahmed, “Female Issues: Borderless Conflicts” curated by Sheila Zago and “Monumental” curated by Michael Hirschbichler.
Gafar Rzayev was born in 1993 in Ganja, Azerbaijan. After two years of undergraduate studies at Ganja State University, he quitted the school to devote his time and energy to art. His street art and graffiti works started appearing on the wall on Ganja city starting from 2016; besides that Qafar is also engaged in painting, conceptual art, and graphic design. Having participated in a group exhibition organized by ARTIM by Yarat, Gafar currently explores the artistic dimensions of shabaka, an Azerbaijani national ornament, and is engaged in the research on the archeomodern nature of Azerbaijani culture and society. In the frame of the ARTIM LAB project 2017 his works were shown in the 24hrs exhibitions sucha as “100% made in Azerbaijan” curated by Farhad Farzaliyev, “Sifir” curated by Faig Ahmed, “Female Issues: Borderless Conflicts” curated by Sheila Zago and “Monumental” curated by Michael Hirschbichler.
About ARTIM LAB
YARAT Contemporary Art Space presents ARTIM LAB project – a yearlong studio practice and workshops for people of 18 – 30 years old. A proven artistic practice or enrolment in an art school or academy is a requirement. The main goal is to give an opportunity to engage in contemporary forms of art through experimental practices, try out different media and artistic strategies, the capacity of verbalizing the idea of the work. YARAT provides shared studios throughout duration of the training program, consistent dialogue with YARAT’s curatorial team, extracurricular activities (meeting the artist and etc.), 4 24-hour presentations and one final show at ARTIM Project Space. ARTIM Lab requires commitment investing in theory and knowledge through YARAT Academy and engage into daily studio practice, generate new ideas and produce new works. If you are interest please send us your portfolio by 5th of March 2018 to [email protected].
Exhibition dates: 2nd March – 16th of March
Working hours: Tuesday – Sunday, 12 pm – 8pm
For more information: www.yarat.az; 0125051414