Cümə, 10 Oktyabr, 2025

Müştəri bazasının toplanılması və idarə edilməsi


  • Dərc edildi: 11 May, 2019 - 09:37
Müştəri bazasının toplanılması və idarə edilməsi

2 saat ərzində 3 real keys və 3 anti keysə baxılacaq. - Reklam kanallarının effektivliyi necə ölçülür? - JTBD - seqmentləşmə üsulu - Bir müştərinin cəlb edilmə xərci nə qədərdir? - Kanban idarə olunma sisteminin tətbiqi Seminardan sonra siz aşağıdakıları öyrənəcəksiniz - Təkrar satışların artırılması üsullarını - Müştəri bazasının formalaşdırılmasını - Marketinq aktivliyinin analiz edilməsini - Marketinq və satış əməkdaşlarının KPİ ölçülməsini - Seqmentasiya alətlərinin istifadəsini Təlimçi haqqında Şahpur İbrahimovun marketinq sahəsində 15 ildən çox təcrübəsi vardır. O, aşağıdakı şirkətlərin marketinq və satış layihələrində iştirak edib. - Pepsi İnternational - Реконстрой - Grandezza - Nizami Cinema - Silk Way Airlines - Lalafo - STP Seminarda iştirak etməklə siz aşağıdaki üstünlükləri əldə edirsiniz: İştirakçı sayı məhdud olduğuna görə qeydiyyatdan keçənlər arasında seçim aparılacaq və yalnız seçim prosesindən keçənlər seminarda iştirak edə biləcəklər. Qeydiyyat üçün link: https://forms.gle/Ldf5faBpYvfKfibt5 Seminarda iştirak haqqı: 0 AZN Seminarın dili: Azərbaycan Ətraflı məlumat üçün: 012 480 15 74 https://www.cubics.az

Ən Son Məqalələr

 Yeni Məzunlar Üçün İş Axtarışında Addım-Addım Bələdçi (2025)
06 Oktyabr, 2025 - 01:51 24
Yeni Məzunlar Üçün ...
Karyeraya Başlamağın Ən Yaxşı Yolu: Təcrübəmi, Yoxsa Birbaşa İşmi Seçmək?
30 Sentyabr, 2025 - 02:29 43
Karyeraya Başlamağın...
Abituriyentlərin nəzərinə:  Universitetlərə qəbul imtahanlarının ikinci mərhələsinin proqramları bunlar olacaq
28 Sentyabr, 2025 - 07:19 92
Abituriyentlərin nəz...
Şagirdlərin nəzərinə: Buraxılış imtahanlarının proqramları belə olacaq
28 Sentyabr, 2025 - 02:54 94
Şagirdlərin nəzərinə...
Azərbaycanda Turizm Ekspertləri Klubu yaradıldı
24 Sentyabr, 2025 - 08:50 2344
Azərbaycanda Turizm ...
"Onlayn Layihə yazılışı" Təliminə Qeydiyyat!
16 Sentyabr, 2025 - 07:03 138
"Onlayn Layihə yazıl...