Çərşənbə axşamı, 13 May, 2025

Müştəri bazasının toplanılması və idarə edilməsi


  • Dərc edildi: 11 May, 2019 - 09:37
Müştəri bazasının toplanılması və idarə edilməsi

2 saat ərzində 3 real keys və 3 anti keysə baxılacaq. - Reklam kanallarının effektivliyi necə ölçülür? - JTBD - seqmentləşmə üsulu - Bir müştərinin cəlb edilmə xərci nə qədərdir? - Kanban idarə olunma sisteminin tətbiqi Seminardan sonra siz aşağıdakıları öyrənəcəksiniz - Təkrar satışların artırılması üsullarını - Müştəri bazasının formalaşdırılmasını - Marketinq aktivliyinin analiz edilməsini - Marketinq və satış əməkdaşlarının KPİ ölçülməsini - Seqmentasiya alətlərinin istifadəsini Təlimçi haqqında Şahpur İbrahimovun marketinq sahəsində 15 ildən çox təcrübəsi vardır. O, aşağıdakı şirkətlərin marketinq və satış layihələrində iştirak edib. - Pepsi İnternational - Реконстрой - Grandezza - Nizami Cinema - Silk Way Airlines - Lalafo - STP Seminarda iştirak etməklə siz aşağıdaki üstünlükləri əldə edirsiniz: İştirakçı sayı məhdud olduğuna görə qeydiyyatdan keçənlər arasında seçim aparılacaq və yalnız seçim prosesindən keçənlər seminarda iştirak edə biləcəklər. Qeydiyyat üçün link: https://forms.gle/Ldf5faBpYvfKfibt5 Seminarda iştirak haqqı: 0 AZN Seminarın dili: Azərbaycan Ətraflı məlumat üçün: 012 480 15 74 https://www.cubics.az

Rəy bildirin

Email ünvanınız göstərilməyəcək. Mütləq xanalar *

Hələ heç bir rəy yazılmayıb