Pedro Qomes-Eqanyanın “Sleypnir” adlı fərdi sərgisi

YARAT Müasir İncəsənət Məkanı sizi, Norveçdə yaşayan və fəaliyyət göstərən Kolumbiya əsilli rəssam Pedro Qomes-Eqanyanın “Sleypnir” adlı fərdi sərgisinə dəvət edir. Sərgidə nümayiş olunan rəssamın yeni və əhəmiyyətli sənət əsəri özünün daim təzələnən “Rəsədxana” (“Observatory”) silsiləsinin bir hissəsidir. YARAT Mərkəzinin məkanında Pedro Qomes-Eqanya tərəfindən qurulmuş bu geniş miqyaslı pavilyon strukturlu instalyasiya tamaşaçıya xüsusi multisensorlu, immersiv təsir göstərir. Öz ilhamını Xəzər bölgəsindən alan bu sərgi, YARAT-ın Bakı şəhərinin müxtəlif məkanlarında həyata keçirəcəyi genişmiqyaslı, bir çox fənləri əhatə edən teatr və performanslar tədbiri, M.A.P. Festivalı ilə eyni vaxta təsadüf edir.
Bu pavilyona bənzər əsər tamaşaçının öz adi məkan qavrayışını “rituallaşdırmasına” vadar edir, bizi, öyrəşdiyimiz ölçülərin hüdudlarından kənara çıxarır. İnstalyasiyanın daxilində “məkan içində məkan” kimi qurulan mexaniki komponentlər müxtəlif laylı seqmentlərdən ibarətdir. Bu seqmentlərdə aramsız olaraq dəyişikliklər baş verir, sanki, onlarda hansısa kabus var. Sözün geniş mənasında Qomes-Eqanya öz bədii təcrübəsinin xoreoqrafiya və işıq oyunu kimi səciyyəvi elementlərini bir araya gətirir, daha sonra, tamaşaçını müəyyən ardıcıllıqla xüsusi qurulmuş sərgi məkanının ayrı-ayrı sahələrinə istiqamətləndirməklə, zaman və müəllif hekayəsi ilə bağlı tamaşaçı duyğularını manipulyasiya edir.

İnstalyasiya öz ilhamını məşhur norveçli səyyah Tur Heyerdalın geniş səs-küyə səbəb olmuş “Odinin axtarışları” (“The Search for Odin”) kitabından götürüb. Belə ki, Azərbaycana etdiyi çoxsaylı səfərlərindən birində tanınmış səyyah qayaüstü oyma rəsmlərin bədii üslubunun Norveçdə rast gəldiyi oxşar qədim rəsmlər ilə uyğunluq təşkil etdiyini aşkar edir. O, Azərbaycanın müasir sivilizasiyanın beşiyi olması və azərbaycanlıların bir vaxtlar şimala, Skandinaviyaya köç etməsi ilə bağlı qənaətə gəlir. Bu səbəbdən, o, məşhur vikinqlərin əcdadının məhz qədim Xəzər bölgəsindən qaynaqlanmasına dair elmi fərziyə irəli sürür. Elə “Sleypnir” sərgisi də öz adını Norveç mifologiyasının tanrısı Odinin səkkizayaqlı atının adından götürüb, çünki Tur Heyerdalın nəzəriyyələrində Odin məhz bu atın üstündə Azərbaycandan Skandinaviyaya səfər etmişdir.

Pedro Qomes-Eqanya öz instalyasiyasına ayrı-ayrı ifaçılar tərəfindən oxunan, məkan daxilində vahiməli ab-hava təəssüratını bəxş edən musiqili səs elementi də daxil edib. Norveç musiqisini Azərbaycanın folklor mahnıları ilə bir araya gətirən bu instalyasiya, Tur Heyerdalın sanki “ifşa olunmuş” nəzəriyyəsini vurğulayır. Azərbaycanın tarixi və geosiyasi xüsusiyyətləri ilə maraqlanan Qomes-Eqanya, öz əsərini “müasir və tarixi texnologiyalar və onların bizim təcrübəmizi, zamanla bağlı qavrayışımızı necə təyin etməsi ilə bağlı tənqidi baxış” adlandırır.

Pedro Qomes-Eqanyanın instalyasiyası YARAT tərəfindən təşkil olunan 6-11 noyabr 2018-ci il tarixlərində keçiriləcək M.A.P. Festivalının bir hissəsi kimi təqdim edilir.

Sərginin kuratoru Suad Qarayeva-Malekidir.

Rəssam haqqında
Kolumbiyada anadan olan Pedro Qomes-Eqanya hal-hazırda Danimarkanın Kopenhagen və Norveçin Bergen şəhərlərində yaşayıb-fəaliyyət göstərir. Qomes-Eqanya Goldsmiths Kollecində (London) və Bergen Milli İncəsənət Akademiyasında (Norveç) musiqi kompozisiyası, performans və təsviri incəsənət ixtisasları üzrə təhsil alıb. 2012-ci ildə, Norveç Elmi Araşdırmalar üzrə Təqaüd Proqramı çərçivəsində təsviri incəsənət üzrə doktorluq dissertasiyası müdafiə edib. Qomes-Eqanyanın əsərləri dünyanın bir çox yerlərində nümayiş etdirilib, o cümlədən: İstanbul Biennalesi, Brüssel Biennalesi, ICA (London), Kunstnernes Hus (Oslo), La Kunsthalle (Myuluz) və Colomboscope (Kolombo). Hal-hazırda, Pedro Qomes-Eqanya Norveçin Bergen Universitetinin incəsənət fakültəsində professor və elmi-işçi kimi fəaliyyət göstərir.

9 noyabr 2018 – 24 fevral 2019
Sərginin iş rejimi: Çərşənbə axşamı – bazar, 12:00 – 20:00
Giriş sərbəstdir

____________
YARAT приглашает всех ознакомиться с персональной выставкой норвежского художника колумбийского происхождения Педро Гомес-Эганьи. На выставке будет экспонироваться новое крупное произведение Гомес-Эганьи, ставшее частью его непрерывно пополняемой серии «Обсерватория». Это масштабное павильонное сооружение, построенное автором в пространстве Центра YARAT, было вдохновлено Каспийским регионом. Выставка оказывает на зрителя особое мультисенсорное, иммерсивное воздействие и перекликается с многопрофильным театрально-исполнительским фестивалем M.A.P., который YARAT проводит в разных уголках Баку.
Это павильонообразное творение подталкивает зрителя к ритуализации обыденного восприятия пространства, выводит нас за пределы привычных измерений. Механические компоненты внутри инсталляции устроены как самостоятельные коконоподобные сегменты и представляют собой пространство в пространстве. В сегментах непрерывно происходят изменения, будто в них присутствуют некие призраки. Гомес-Эганья соединяет характерные элементы художественной практики в широком смысле этого слова, такие, как хореография и игра света, а затем, направляя зрителя в заданной последовательности через отдельные участки особо устроенного выставочного пространства, манипулирует зрительским ощущением времени и авторского пересказа.
Данная работа по-своему напоминает о гипотезе, выдвинутой норвежским исследователем Туром Хейердалом в книге «В поисках Одина». Тур Хейердал неоднократно приезжал в Азербайджан и выявил, что здешние наскальные рисунки по своему художественному стилю весьма напоминают древние аналоги, обнаруженные в Норвегии. Он пришел к заключению, что в глубокой древности в Азербайджане имелась высокоразвитая цивилизация, и люди отсюда мигрировали на север, в Скандинавию. На этом основании он выдвинул гипотезу о том, что викинги произошли из древнего Каспийского региона.
Название выставки «Слейпнир» взято от имени
восьминогого коня верховного божества норвежской мифологии Одина. В теориях Тур Хейердала, именно на этом коне Один совершил путешествие из Азербайджана в Скандинавию.
В инсталляцию также включены элементы певческого музыкального сопровождения, создающие эффект присутствия призраков в выставочном пространстве. Переплетая традиционную норвежскую музыку с азербайджанской фольклорной музыкой, инсталляция по-своему отображает развенчанную теорию Хейердала. Увлечённый историческими и геополитическими особенностями Азербайджана, Гомес-Эганья утверждает, что его работы «бросают критический взгляд на современные и исторические технологии, а также исследуют, как эти технологии определяют наш опыт и понимание времени».
Инсталляция Педро Гомес-Эганьи будет демонстрироваться в рамках фестиваля M.A.P., который YARAT проводит 6-11 ноября 2018 г.

Куратор выставки Суад Гараева-Малеки.

О художнике
Педро Гомес-Эганья родился в Колумбии, живет и работает в Копенгагене (Дания) и Бергене (Норвегия). Гомес-Эганья обучался музыкальной композиции, сценическому мастерству и изобразительному искусству в Колледже Голдсмитс, а также в Бергенской Национальной Академии Искусств. В 2012 г. по Норвежской Исследовательской Программе для Стипендиатов защитил докторский проект по изобразительному искусству. Работы Гомес-Эганьи демонстрировались по всему миру, включая такие мероприятия и арт-центры, как Стамбульская Биеннале, Брюссельская Биеннале, ICA (Лондон), Kunstnernes Hus (Осло), La Kunsthalle (Мюлуз), Colombo- scope (Коломбо).
Педро Гомес-Эганья является профессором и научным сотрудником факультета искусств Бергенского Университета (Норвегия).

9 ноября 2018 г. – 24 февраля 2019 г.
Режим работы: Вторник – воскресенье, 12:00 – 20:00
Вход свободный

____________
YARAT is pleased to invite everyone to a solo exhibition from Colombian-born, Norway-based artist Pedro Gómez-Egaña. Showcasing a major new artwork as part of his ongoing Observatory series, Gómez-Egaña creates a multi-sensory, immersive experience, building a large-scale pavilion structure within YARAT’s gallery walls. Taking inspiration from the Caspian region, the exhibition coincides with YARAT’s M.A.P. Festival – a multidisciplinary theatre and performance festival taking place across Baku.
Interested in ritualising audiences’ experience of space, the pavilion-like structure removes the viewer from their familiar surroundings. Built as a space within a space, mechanical components inside the observatory form independent pod-like segments where viewers experience a haunt- ed, ever changing environment. Uniting characteristic elements of the artist’s wider practice – such as choreography and the manipulation of light – Pedro Gomez-Egaña modulates the viewers experience of time and narrative, whilst controlling navigation through his purpose-built spaces.
The work takes inspiration from the Norwegian adventurer Thor Heyer- dahl’s widely contested hypothesis The Search for Odin. Through Heyer- dahl’s numerous visits to Azerbaijan, he observed that the artistic style of rock carvings there resembled those previously found in Norway. He concluded that Azerbaijan was a site of advanced civilization, with Azeri people migrating north to Scandinavia; he therefore hypothesized that Vikings had their origins in the ancient Caspian region. Titled Sleipnir, the exhibition directly references the eight-legged horse ridden by Odin, a god in Norse mythology featured in Heyerdahl’s theories, who travelled from Azerbaijan to Scandinavia.
For his installation, Pedro Gómez-Egaña also incorporates a musical sound element, performed by singers who create a ghostly presence within the space. Combining traditional Norwegian music with Azeri folk music, the installation reflects upon Heyerdahl’s debunked theory. Interested in the historical, and geopolitical characteristics of Azerbaijan, Gómez-Egaña says his works ‘take a critical look at current and historical technologies and explore how they define our experience and under- standing of time’.
Pedro Gómez-Egaña’s installation will be presented as part of YARAT’s M.A.P. Festival which takes place from 6-11 November 2018.

The exhibition is curated by Suad Garayeva Maleki

About the Artist
Pedro Gómez-Egaña was born in Colombia and lives and works between Copenhagen, Denmark and Bergen, Norway. Gómez-Egaña studied music composition, performance, and visual arts at Goldsmiths College, the Bergen National Academy of Arts, and completed his doctoral project in visual arts at the Norwegian Research Fellowship Programme in 2012. Gómez-Egaña’s work has exhibited around the world including: the Istanbul Biennial; Brussels Biennial; ICA, London; Kunstnernes Hus, Oslo; La Kunsthalle, Mulhouse; and Colomboscope, Colombo amongst others.
Pedro Gómez-Egaña is currently a professor and researcher at the Facul- ty of Arts of Bergen University, Norway.

November 9, 2018 – February 24, 2019
Exhibition opens: Tuesday through Sunday, from 12 pm – 8 pm
Admission is free
Paylaş