Struktur: Problemli Kreditlərlə İş Departamenti, Məhkəmə Qərarlarının İcrası Şöbəsi
Vəzifə: Mütəxəssis
Vəzifə öhdəlikləri:
· Qüvvəyə minmiş məhkəmə orqanlarının qərarların icrası ilə bağlı icra orqanlarında Bankın adından çıxış etmək;
· İcraatında olan icra işinin gedişatına nəzarət etmək - aylıq ödənişlərin olunmasını təmin etmək, lazım olan məktub və sorguları hazırlamaq, borclularla mütamadi əlaqə saxlamaq;
· Məhkəmə qərarına əsasən tələbin ipoteka ilə yüklü edilmiş əmlaka yönəldiyi halda əmlaka baxış keçirmək;
· Həmin əmlakın qiymətləndirilməsini təmin etmək və bu prosesə dair digər zəruri tədbirləri həyata keçirnək;
· İcra şöbəsi tərəfindən sifarişlə birlikdə qiymətləndirmə rəyinin müvafiq hərrac təşkilatına göndərilməsini təmin etmək;
· Əmlak satışı hərrac vasitəsilə satıldığı təqdirdə, növbəti müvafiq mərhələləri təqib etmək, hərrac prosesinin gedişatına nəzarət etmək;
· Struktur fəaliyyətinə aid olan digər tapşırıqları yerinə yetirmək.
Bank işi kurslarımız üçün daxil olun: http://banco.az/az/bank-isi-kursu
Namizədə qarşı tələblər:
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını email-in mövzu hissəsində Regionun adı/PKİD Mütəxəssis yazmağınız xahiş olunur.
Nəzərinizə çatdırım ki, növbəti mərhələdə vakansiya üzrə yalnız səriştələri uyğun olan namizədlər seçilib, dəvət olunacaqdırlar.
Əlaqə vasitələri:
E-mail: [email protected]
Telefon: (012) 598 44 88,
Ünvan: Bakı şəhəri, AZ 1010, 28 May küçəsi 33
Digər bank və maliyyə vakansiyaları ilə tanış olmaq üçün buraya daxil olun.
Vəzifə: Mütəxəssis
Vəzifə öhdəlikləri:
· Qüvvəyə minmiş məhkəmə orqanlarının qərarların icrası ilə bağlı icra orqanlarında Bankın adından çıxış etmək;
· İcraatında olan icra işinin gedişatına nəzarət etmək - aylıq ödənişlərin olunmasını təmin etmək, lazım olan məktub və sorguları hazırlamaq, borclularla mütamadi əlaqə saxlamaq;
· Məhkəmə qərarına əsasən tələbin ipoteka ilə yüklü edilmiş əmlaka yönəldiyi halda əmlaka baxış keçirmək;
· Həmin əmlakın qiymətləndirilməsini təmin etmək və bu prosesə dair digər zəruri tədbirləri həyata keçirnək;
· İcra şöbəsi tərəfindən sifarişlə birlikdə qiymətləndirmə rəyinin müvafiq hərrac təşkilatına göndərilməsini təmin etmək;
· Əmlak satışı hərrac vasitəsilə satıldığı təqdirdə, növbəti müvafiq mərhələləri təqib etmək, hərrac prosesinin gedişatına nəzarət etmək;
· Struktur fəaliyyətinə aid olan digər tapşırıqları yerinə yetirmək.
Bank işi kurslarımız üçün daxil olun: http://banco.az/az/bank-isi-kursu
Namizədə qarşı tələblər:
- Ali təhsil (hüquq təhsili olanlara üstünlük verilir);
- Müvafiq sahədə ən azı 1-2 il iş stajı;
- Azərbaycan dilini mükəmməl səviyyədə bilmək (xarici dil bilən şəxslərə üstünlük verilir);
- MS Office proqramları ilə yüksək səviyyədə işləmək bacarığı;
- Yüksək kommunikasıya, komandada işləmək və problemləri həll etmək bacarığı;
- Analitik düşünmə qabiliyyəti.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını email-in mövzu hissəsində Regionun adı/PKİD Mütəxəssis yazmağınız xahiş olunur.
Nəzərinizə çatdırım ki, növbəti mərhələdə vakansiya üzrə yalnız səriştələri uyğun olan namizədlər seçilib, dəvət olunacaqdırlar.
Əlaqə vasitələri:
E-mail: [email protected]
Telefon: (012) 598 44 88,
Ünvan: Bakı şəhəri, AZ 1010, 28 May küçəsi 33
Digər bank və maliyyə vakansiyaları ilə tanış olmaq üçün buraya daxil olun.